Szczegóły
- 2 dni
- polski
- online lub stacjonarnie
Opis szkolenia
WAŻNE
- wymóg formalny: wzięcie udziału w szkoleniu DTMethod® Foundation – kliknij i poczytaj o tym kursie
- szkolenie odbywa się w formie warsztatowej, wymaga ciągłego, zaangażowanego uczestnictwa,
- szkolenie online odbywa się przy wykorzystaniu darmowej platformy Mural. Upewnij się, że z Twojego komputera można wejść na stronę mural.co.
Jak organizujemy szkolenia?
Szkolenia odbywają się w dwóch formach: stacjonarnej i online (na żywo, w czasie rzeczywistym).
Czas trwania i godziny szkolenia
Szkolenie trwa 2 dni. Standardowe godziny szkolenia: 09-17.
Cel szkolenia
- organizacji warsztatów tj. budowania zespołu i przygotowania opisu wyzwania,
- zadbania o dobrą komunikację podczas pracy DTZespołu,
- przeciwdziałaniu negatywnym skutkom procesu grupowego,
- wykorzystania icebreakerów, energizerów i przerw,
- podniesienie umiejętności wprowadzania narzędzi do pracy DTZespołu.
Korzyści
- zwiększenie efektywności pracy zespołu podczas warsztatów dzięki lepszemu wprowadzeniu narzędzi DTMethod,
- skuteczniejsze radzenie sobie z trudnościami pracy warsztatowej wynikającymi np. z procesu grupowego,
- usprawnienie komunikacji pomiędzy DTProjektantami skutkujące lepszymi rezultatami warsztatów design thinking,
- trafniejszy dobór osób zaangażowanych w warsztaty DTMethod, co przełoży się na zwiększenie skuteczności realizowanych procesów,
- celniejsze określanie wyzwań stających przed zespołem design thinking, które powoduje, że rozwiązywane są właściwe problemy organizacji.
Grupa docelowa
- Osoby prowadzące warsztaty design thinking,
- Product Managerowie,
- Product Ownerzy,
- Scrum Masterzy.
SET
Weź udział w praktycznych warsztatach SET – Skills Expansion Training, które są powiązane z tym szkoleniem:
SET – Techniki prezentacji w pracy zdalnej
Program szkolenia
Zobacz także
Dodatki
Uwaga! W przypadku finansowania usługi edukacyjnej w minimum 70% ze środków publicznych kwota netto jest równa kwocie brutto (VAT ZW).
Poniższe informacje i wyliczenia nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, mają jedynie charakter poglądowy, a szczegółowe informacje dot szkolenia/usługi kalkulowane i podawane są przy składaniu zamówienia.