Gry szkoleniowe

Zarządzanie projektami, programami i portfelem

Jak projektujemy gry szkoleniowe?

Stosując gry szkoleniowe podczas szkoleń dbamy o to, aby były jak najlepszej jakości merytorycznej. Zależy nam, by uczestnicy nie tracili czasu szkolenia na stosowanie narzędzi, które są nieprzydatne i mało praktyczne. W związku z czym, aby osiągnąć najwyższy możliwy poziom gier, opieramy się na poniższym modelu:

1

Wybór tematu

Analizujemy, które szkolenia sprawiają uczestnikom największą trudność i na tej podstawie wybieramy temat.

2

Postawienie celów

Prowadzimy szerokie konsultacje:

  •  z klientami z różnych branż,
  • praktykami,
  • trenerami.

Na tej podstawie tworzymy listę oczekiwań dotyczących projektowanej gry i stawiamy pytania pomagające zdefiniować cel, np. o to czy:

  • gra powinna pokazywać przeprowadzenie całego projektu, czy tylko jego kawałka?
  • gra powinna zawierać jedną konkretną perspektywę, czy pokazywać przebieg projektu z lotu ptaka?

3

Stworzenie listy zachowań „dobrego” i „złego” gracza

Definiujemy co powinien robić „dobry gracz” (w grze może to być Project Manager), a czego robić nie powinien. Jest to etap, podczas którego projektanci dogłębnie poznają metodykę, aby gra najlepiej jak to możliwe odwzorowywała środowisko projektu.

4

Tworzenie mechaniki gry

Wymyślamy jak w grze odwzorować rzeczywistość projektową i spełnić postawione cele.

5

Testy i dalsze prace

Nasze narzędzia są wielokrotnie testowane przez różne grupy testerów. Wszystko po to, aby nie rozczarować uczestników szkoleń.

Podczas testów stosujemy różne, robocze fabuły. Dzięki temu widzimy również, jak fabuła wpływa na odbiór gry przez uczestników.

6

Wybór fabuły i oddanie do prac graficznych

Dobieramy fabułę gry tak, aby jak najdokładniej oddawała zaprojektowane mechanizmy w grze. Rozpoczynają pracę nasi graficy.

7

Zamknięcie projektu

  1. Rysujemy
  2. piszemy instrukcje
  3. szkolimy trenerów
  4. produkujemy gry na najlepszych dostępnych na rynku materiałach.

Włączamy grę w szkolenia w taki sposób, aby najlepiej jak to możliwe pasowała do pozostałych modułów.

Piotr Hajto

Piotr Hajto

Dyrektor Handlowy

+48 607 327 302 piotr.hajto@inprogress.pl
Piotr Hajto

Masz pytania odnośnie gier szkoleniowych?

Zostaw numeroddzwonimy!

Chciałbyś, abyśmy stworzyli grę dedykowaną dla Ciebie i Twojego zespołu?

Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o Twoich potrzebach i oczekiwaniach.

Dołącz do grona naszych klientów

Bądźmy w kontakcie

Newsletter

Chcesz dostawać informacje o zniżkach i nowościach Inprogress? Zostaw nam swój e-mail i bądź na bieżąco.