2 w 1, czyli praca i rozwój w Inprogress

Szukasz miejsca, gdzie możesz się rozwijać i jednocześnie mieć wpływ na rozwój innych?

Dołącz do Inprogress!

Inprogress to ŚWIETNE miejsce pracy!

  1. Ludzie i atmosfera współpracy

    Ludzie tworzą ducha Inprogress. Zespół w biurze, nasi trenerzy w różnych zakątkach Polski. Wiemy, jak wiele zależy od wzajemnego zaufania i życzliwości na co dzień. Autonomia w działaniu i jednocześnie troska o zapewnione wsparcie, gdy go potrzebujemy, sprawiają, że chce się tutaj pracować.

  2. Radość z pracy, praca z sensem

    Pracujemy z przekonaniem, że to co robimy, ma znaczenie. Bez zaangażowania – trudno wyobrazić sobie pracę w Inprogress. Radość każdego Klienta ze zdanego egzaminu i dobrze zainwestowanego czasu na rozwój, podziękowanie za wsparcie przed i po szkoleniu – cieszą nas za każdym razem tak samo.

  3. Ważniejszy postęp niż błąd

    Zależy nam na tym, by swoją pracę wykonywać samodzielnie, dlatego z wyrozumiałością podchodzimy do błędów, koncentrując się przede wszystkim na tym, co i jak możemy zrobić lepiej. Poczucie bezpieczeństwa pozwala nam podejmować ciągle nowe wyzwania!

  4. Szkolenia i rozwój

    Korzystamy z akredytowanych szkoleń z portfolio Inprogress. Uczestniczymy w testowaniu nowych produktów, bierzemy udział w procesach kreatywnych. Mamy możliwość rozwoju w nowych rolach, by lepiej wykorzystać swój potencjał. Nasi trenerzy mogą zdobywać kolejne akredytacje i zapewniamy im w tym wsparcie. Troszczymy się, aby feedback był stałym elementem naszego uczenia się i rozwoju.

  5. Elastyczność gwarantowana

    Dbamy o wysokie standardy, będąc jednocześnie otwarci na nowe pomysły i działania bez schematów. Tu ciągle dzieje się coś ciekawego! Szukanie nowych rozwiązań na niecodzienne sytuacje to dla nas norma! Cel może być jeden, dróg do jego osiągnięcia – nieskończenie wiele. Tego się trzymamy. Otwartość na zgłaszane inicjatywy, opinie, elastyczny czas pracy – to coś, czego również możesz spodziewać się po pracy w Inprogress.

  6. Więcej niż praca

    Lubimy ze sobą spędzać czas, również po pracy. Wychodzimy do kręgielni lub escape room’u, gramy w planszówki, pieczemy pierniczki, organizujemy wspólne rejsy. Wspólnie czynimy dobro, organizując pomoc dla innych, np. w ramach akcji Szlachetna Paczka. A kiedy zachodzi ku temu szczególna okazja, spotykamy się podczas tzw. dużej integracji – na wyjazdach, podczas spotkań świątecznych itd.

Wartości

O tym, że Inprogress to świetne miejsce pracy, decydują m.in. nasze WARTOŚCI. Traktujemy je naprawdę na serio!

  • Rozwój – nastawieni na rozwój, chcemy być coraz lepsi w tym, co robimy, tzn. „in progress” w ofercie dla Klienta, sposobie działania całej firmy, naszych kompetencjach…
  • Zaufanie – dbamy o warunki do bycia godnymi zaufania, dla Klientów i siebie nawzajem.
  • Szczerość – nazywamy rzeczy po imieniu, z szacunkiem i troską o dobro drugiej osoby i całego zespołu.
  • Elastyczność – w realizacji tego samego celu szukamy różnych dróg i rozwiązań.
  • Zaangażowanie – zależy nam, aby wszystko co robimy, zrobić jak najlepiej.

Ogłoszenia

  • Zespół Inprogress w krakowskim biurze Inprogress liczy blisko 30 osób.
  • W zależności od charakteru pracy i zadań, pracujemy stacjonarnie, hybrydowo lub zdalnie; w trybie godzinowym lub zadaniowym.
  • Elastyczny czas pracy pozwala nam dopasować go do zadań, które realizujemy jak i do osobistych preferencji.
  • Pracujemy głównie samodzielnie, ale w zespole. Mocne oparcie w innych doceniamy szczególnie, gdy szkoleń do realizacji jest naprawdę dużo.
  • Choć lubimy kolor zielony, nie mamy oficjalnego dress code’u.
  • W naszym krakowskim biurze lubimy napić się dobrej herbaty lub zjeść wspólnie posiłek. To zawsze dobra okazja, by zamienić ze sobą słowo w kuchni, o tym, „co słychać”.

Aktualnie nie prowadzimy rekrutacji.

FAQ

Tak, choć w każdym dziale wygląda to inaczej, w zależności od specyfiki danego zespołu. Przykładowo w Dziale Organizacji Szkoleń czy Dziale Obsługi i Rozwoju Klienta pracujemy hybrydowo np. poniedziałek – biuro, wtorek – dom itd.

Zależy nam na spotkaniach w biurze w szerszym gronie, nawet jeśli nie jest to obowiązek. Wspólny lunch czy kawa przy jednym stole, to ciągle jest nie do zastąpienia.

I znowu – to zależy 😉. M.in. od Twoich preferencji, czy jesteś typem „skowronka” i wolisz pracować od 7.00 czy może wolisz pospać nieco dłużej i zaczynać np. od 9.00.

Godziny pracy ustalasz przede wszystkim ze swoim liderem.

Pierwszy dzień pracy na pewno może zaskoczyć – kawa, powitania, obchód po biurze… Nie możemy zdradzić wszystkiego, inaczej nie byłoby niespodzianki. Na początku wprowadzenie do Inprogress, czyli w wielkim skrócie: wartości firmy, nasi Klienci, oferta, zespół, tj. kto, gdzie, z kim.

Poznasz zasady komunikacji, bezpieczeństwa, wymagania w zakresie prawno -administracyjnym. Kolejne dni i tygodnie to indywidualna praca z poszczególnymi osobami z zespołu, które w roli mentorów pomagają sprostać pierwszym zadaniom nowego pracownika.

Pielęgnujemy tzw. growth mindset, dlatego rozwój to przede wszystkim sposób myślenia o naszej pracy na co dzień. Zawsze jest coś do usprawnienia, nauczenia. Nowe inicjatywy, które czekają do podjęcia, szkolenia w portfolio Inprogress, z którego zawsze można wybrać coś dla siebie.

Rozwijamy się, otrzymując dodatkowe funkcje (np. audytorów wewnętrznych ISO). Rozwijamy, zmieniając dotychczasowe działy oraz szukając dla siebie nowych ścieżek: eksperckiej lub liderskiej, kreując przy tym nowe obszary w firmie i jeśli tylko chcemy – mając na jej rozwój realny wpływ!

  • Współpracujemy z ponad 60 trenerami w całej Polsce, w wymiarze: full time, part-time lub freelancer; w formule: B2B lub Umowie Zlecenia.
  • Szkolenia prowadzone są online i stacjonarnie.
  • Większość trenerów Inprogress posiada status: Approved Trainer więcej niż jednej metodyki z portfolio naszych szkoleń.
  • Ponad 20 trenerów to tzw. Trenerzy Inprogressjanie, zaangażowani w dodatkowe role (np. Business Unit Manager), konsultacje wewnętrzne i w bieżące inicjatywy w firmie.
  • Bez względu na formę i wymiar czy też miejsce szkolenia, każdorazowo zapewniamy współpracę na najwyższym poziomie.
  • W trakcie organizacji szkolenia i jego trwania – zarówno z trenerem jak i z Klientem pozostaje w kontakcie dedykowany do danego szkolenia Koordynator, który zapewnia pełne wsparcie podczas szkoleń online i stacjonarnych.

FAQ

Większość szkoleń prowadzimy w formie online oraz w mniejszym stopniu, głównie na życzenie Klienta, również szkolenia stacjonarne.

W takim przypadku większość szkoleń odbywa się w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu i Poznaniu. Koszty związane z dojazdem oraz noclegiem na szkolenie pokrywa Inprogress.

Szacowaną dyspozycyjność ustalamy za każdym razem indywidualnie w procesie rekrutacji. Szkolenia odbywają się zarówno w tygodniu jak i w weekendy, a współpraca może być oparta o zasady: frealancer, part time, full time.

Wszystko zależy od możliwości trenera oraz zapotrzebowania na daną metodykę. Na etapie współpracy z odpowiednim wyprzedzeniem rezerwujemy terminy w kalendarzu trenera na potrzeby planowanego szkolenia.

Materiały szkoleniowe do prowadzenia szkoleń każdorazowo zapewnia Inprogress.

W miarę rozwoju współpracy, w zależności od preferencji trenera zapewniamy rozwój oraz wsparcie w uzyskaniu innych, wybranych akredytacji trenerskich – we współpracy z naszymi partnerami, takimi jak: PeopleCert czy APMG.

Wsparcie w tym zakresie zapewniają Business Unit Managerowie odpowiedzialni za poszczególne metodyki w Inprogress. Trenerom Inprogress – zapewniamy również nielimitowany (na koszt firmy) dostęp do wszystkich szkoleń z portfolio Inprogress.

Proces rekrutacji

  1. 1

    Pierwszy kontakt

    Po zapoznaniu się z aplikacjami, w tym motywacją do pracy w Inprogress (to ważne!), decydujemy o zaproszeniu do procesu rekrutacji. Z wybranymi osobami – kontaktujemy się telefonicznie.

  2. 2

    Pierwsze spotkanie – online to czas na poznanie tego, na czym najbardziej zależy obydwu stronom, rozmawiamy o swoich potrzebach i oczekiwaniach.

  3. 3

    Drugie spotkanie

    • Jeśli rekrutacja dotyczy pracowników spotkanie na tym etapie, odbywa się w siedzibie firmy; tutaj na kandydatów czeka zadanie rekrutacyjne do wykonania.
    • Jeśli rekrutacja dotyczy trenerów spotkanie drugie przebiega również, w trybie online, przy czym wypełnia go przede wszystkim tzw. sampling, czyli 20-minutowe, próbne szkolenie, przygotowane odpowiednio wcześniej.
  4. 4

    Informacja zwrotna

    Wszyscy aplikujący do Inprogress otrzymują mailową informację, na jakim etapie się znajdują. Na finale rekrutacji osoby zaproszone do zespołu pracowników otrzymują feedback, co zdecydowało o ich przyjęciu do pracy. Kandydaci na trenerów bez względu na wynik rekrutacji otrzymują natomiast informację zwrotną na temat przebiegu samplingu.

  5. 5

    Zaproszenie do współpracy

    Jeśli obopólna decyzja jest na „tak” – to moment, w których rekrutacja dobiega końca. Przed nami: podpisanie umowy i onboarding, ale to już „inna historia”!

Z kim będziesz pracować?

Dział Obsługi i Rozwoju Klienta

Sprawiamy, że każdy zainteresowany rozwojem z Inprogress, otrzymuje z naszej strony wsparcie niezbędne w podjęciu decyzji, które szkolenie wybrać tym razem, które na kolejnym etapie. Przykładamy dużą wagę do tego, czego Klienci potrzebują – zarówno osoby indywidualne, jak i zespoły ze świata biznesu, administracji publicznej, uczelni wyższych etc.

Dział Organizacji Szkoleń

Zespół koordynatorów to team, który „ogarnia” cały proces organizacji szkoleń. Za każdym razem dbamy o to, by były one doskonale zorganizowane, a nasi uczestnicy otrzymali materiały i wszystkie niezbędne informacje. Ściśle współpracujemy z naszymi trenerami oraz działem obsługi i rozwoju Klienta. W efekcie zespołowej pracy, wszystko dopięte jest na ostatni guzik.

Dział Administracji

Pracujemy w środku codziennych wydarzeń firmy i odpowiadamy za organizowanie „życia” biura Inprogress.  Współpracujemy z każdym zespołem, kontrahentami, urzędami, akredytorami, każdym, kto się do nas zgłasza. Zapewniamy właściwy obieg korespondencji, sprawność działania wszelkich urządzeń, zaopatrzenie biura. Dzięki temu dobra kawa jest zawsze w kuchni na czas.

Dział HR

Co dzieje się w najmniejszym dziale Inprogress? Spotkania z ludźmi, m.in. podczas rekrutacji czy też onboardinu, zarówno do zespołu pracowników jak i do działu trenerów. Szukanie najlepszych sposobów na to, co trudno czasami mierzalne: rozwój pracowników, atmosfera, w której chce się pracować, dostęp do niezbędnych informacji. Wspieranie zmian w firmie, z którymi trzeba się nam zmierzyć. Organizacja tzw. dużych integracji zespołu Inprogress.

Dział Finansów i Księgowości

Prawdziwi strażnicy naszych finansów. Gromadzimy ważne dokumenty, ewidencjonujemy ważne dane w systemie. Choć nasze zadania brzmią poważnie, to właśnie nasz pokój jest miejscem spotkań i small talków z pracownikami i trenerami. Każdy ma przecież jakieś faktury „do podbicia”!

Dział Trenerów i Konsultantów

To jedyny „lotny” dział Inprogress, który liczy ponad 60 osób i ma charakter tworzącej się społeczności – pracujemy w różnych zakątkach Polski. Przy bardzo zróżnicowanej formie współpracy i jej częstotliwości łączy nas: pasja do dzielenia się swoją wiedzą, doświadczenie w swojej dziedzinie oraz świetna znajomość merytoryczna tematu, z którego prowadzimy szkolenia.  

Dział Marketingu

Dbamy o komunikację z Klientami, promujemy i merytorycznie udowadniamy, że warto skorzystać z oferty szkoleniowej Inprogress. Jesteśmy obecni w mediach społecznościowych. Na co dzień korzystamy z różnorodnych narzędzi marketingowych, które usprawniają nasza pracę. Bacznie obserwujemy najnowsze trendy i w odpowiednim momencie sięgamy po nowe rozwiązania.

Dział Innowacji i Rozwoju

Laboratorium pomysłów i nowych kreacji – Inprogressowy Design Lab. Gry szkoleniowe do prowadzonych szkoleń, badania, testy, nowe, autorskie metodyki, jak np. DTMethod – dzieją się właśnie tutaj.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Inprogress:

  1. INPROGRESS Sp. z o.o. zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000384161, NIP 6772357001, REGON 121509810 stanie się administratorem podanych w CV danych osobowych;
  2. nasza siedziba mieści się w Krakowie (31-351) przy ul. Katowickiej 39;
  3. możesz się z nami skontaktować pod numerem tel. 0048123579579 oraz adresem email: biuro@inprogress.pl;
  4. dane w CV podajesz dobrowolnie, a jeśli nie podasz informacji, które pozwolą na ocenę Twojej kandydatury i kontakt z Tobą, nie będziemy mogli wziąć Twojego CV pod uwagę;
  5. Twoje dane osobowe są przetwarzane w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (Art. 22 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.) w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) dalej nazywane: RODO), natomiast inne dane podane przez Ciebie, które nie wynikają z przepisów na podstawie zgody (art.6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie;
  6. dostęp do Twoich danych będą mieli tylko upoważnieni przez nas pracownicy, którzy zajmują się rekrutacją;
  7. po zakończeniu rekrutacji przesłane CV usuwamy (maksymalnie do 4 miesięcy), chyba że zgodzisz się na wykorzystanie Twojego CV w kolejnych procesach rekrutacji;
  8. odbiorcą danych będą INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o. oraz INPROGRESS Trainings Sp. z o.o. oraz INPROGRESS Skills Sp. z o.o. (motyw 48 RODO);
  9. my dbamy o ochronę Twoich danych osobowych, a Ty masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych nie jest zgodne z przepisami RODO;
  10. masz też prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania i usunięcia;
  11. jeśli zechcesz, w każdym momencie możesz odwołać zgodę na przetwarzanie Twoich danych.