Polityka jakości

POLITYKA JAKOŚCI

Misja firmy INPROGRESS:

Wzmacniamy Twój rozwój, otwierając nowe możliwości.

INPROGRESS dostarcza klientom najlepsze praktyki, standardy zarządzania oraz rozwiązania oparte o sprawdzoną wiedzę w zakresie zarządzania organizacją, zgodnie z założeniami wdrożonej normy ISO 9001:2015.

Wartości firmy ukierunkowują sposób działania, w jaki firma osiąga zakładane cele, m.in. poprzez budowanie relacji z Klientem opartych o szczerość i zaufanie. Zaangażowanie w dobro Klienta poprzez kompleksowe wspieranie go w całym procesie obsługi oraz elastyczność w szukaniu rozwiązań, w odpowiedzi na jego indywidualne potrzeby – jest naszym priorytetem. Nastawienie na rozwój Klienta decyduje o słuszności podejmowanych usprawnień, wprowadzaniu nowych usług i nieprzerwanym doskonaleniu oferty firmy.

Celem głównym firmy INPROGRESS w zakresie Polityki Jakości jest osiągnięcie pełnej satysfakcji Klienta, który otrzymuje konkretną usługę dotyczącą organizacji profesjonalnych szkoleń z zakresu zarządzania – zgodnie z ustalonymi wymaganiami dotyczącymi jakości i niezawodności.

Dla utrzymania i zwiększania satysfakcji Klientów oraz innych stron potencjalnie zainteresowanych świadczoną przez firmę działalnością, a także w celu ciągłego osiągania zadowolenia Klientów, Spółka ustaliła i przyjęła poniższe Strategiczne Cele Jakościowe:

1. oferowane i dostarczane są jedynie te usługi, które spełniają potrzeby i oczekiwania Klientów, zgodne z obowiązującymi normami i przepisami prawnymi,

2. odpowiednio wysoki poziom jakości oferowanych usług firmy, ale również tematyka i sposób realizacji,

a. decyduje o długotrwałym utrzymaniu jej konkurencyjności,

3. najwyższy poziom świadczonych usług pozwala Spółce na systematyczne zwiększanie konkurencyjności oraz ciągły jej rozwój,

4. tworzenie i rozwijanie usług oferowanych przez Spółkę następuje w sposób kompetentny, sprawny oraz uwzględniający potrzeby Klientów.

Odpowiedzialność za osiąganie wyznaczonego poziomu jakości oferowanych usług dotyczy każdego pracownika i trenera Spółki, a osiągana jest przez stosowny podział zadań i kompetencji pracowniczych.

Ustanawiając przedstawioną w niniejszym dokumencie Politykę Jakości, Prezes Spółki zapewnia, że:

  • jest ona stosowna do celów działania Spółki oraz jej kontekstu zewnętrznego i wewnętrznego,
  • oparta jest i wspiera strategiczne kierunki rozwoju Spółki,
  • stanowi ramy umożliwiające wyznaczenie Celów Jakości,
  • wyraża osobiste zaangażowanie Najwyższego Kierownictwa w powstanie warunków niezbędnych do jej
  • realizacji we wszystkich obszarach działań firmy, a także do osiągania opracowanych Celów Jakościowych.

Realizacja niniejszej Polityki Jakości opiera się na powszechnej świadomości, że odpowiedzialność za jakość wykonywanych zadań spoczywa na wszystkich pracownikach, trenerach oraz współpracownikach Firmy.

Firma wprowadzając politykę jakości deklaruje, że wdrożony System Zarządzania Jakością będzie podlegał ciągłemu doskonaleniu zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2015.

Aktualizacja dn. 18.07.2023 r.