Pamiętaj, wszystkie nasze kursy są teraz dostępne w formie online! Więcej informacji w zakładce Szkolenia online

Sprawdź

ITIL® Practitioner

Opis szkolenia

Podczas szkolenia ITIL® Practitioner omówione są szczegółowo trzy aspekty zarządzania usługami IT (IT Service Management), kluczowe dla powodzenia każdej inicjatywy dotyczącej doskonalenia: Zarządzanie Zmianą Organizacyjną, Komunikację oraz tematykę miar i metryk efektywności usług i procesów zarządzania usługami. Prezentuje podejście Ustawicznego Doskonalenia Usług (CSI – Continual Service Improvement) jako skuteczną metodę ustrukturyzowania przedsięwzięć doskonalących. Kurs omawia także dziewięć wiodących pryncypiów zarządzania usługami IT.

Każdy uczestnik po kursie otrzymuje od Inprogress zaświadczenie o ukończeniu akredytowanego szkolenia.

Terminy szkoleń

Cena regularna szkolenia

1300 zł

Egzamin (Uwaga! Egzamin należy zakupić razem ze szkoleniem!):

od 1150 zł

Podręcznik w języku angielskim

260 zł

Kup Zarezerwuj

Masz pytania? Zadzwoń do nas!

123 579 579

Cel szkolenia

Cel szkolenia

  • Zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie trzech aspektów zarządzania usługami IT: tematyki miar i metryk efektywności usług i procesów zarządzania usługami, a także zarządzania zmianą organizacyjną oraz komunikacją.
  • Przygotowanie uczestników do uzyskania pozytywnego wyniku na egzaminie, umożliwiającym zdobycie prestiżowego certyfikatu „ITIL Practitioner”.
Czas trwania

Czas trwania

Szkolenie trwa 3 dni. Egzamin odbywa się dzień po zakończeniu kursu.

Grupa docelowa

Grupa docelowa

  • Kadra kierownicza, zainteresowana nabyciem lub ugruntowaniem wiedzy z obszaru doskonalenia efektywności zarządzania usługami IT.
  • Wszyscy zainteresowani pozyskaniem wiedzy na temat wdrażania dobrych praktyk ITIL.
  • Osoby zainteresowane miękkimi aspektami zmiany w środowiskach usługowych.
  • Osoby chcące uzupełnić wiedzę z obszaru ITIL, nabytą na kursach poziomu Foundation, Intermediate i Expert.
  • Konsultanci i audytorzy IT.
  • Wszyscy zainteresowani nabyciem umiejętności stosowania metodyki ITIL w praktyce.
  • Wszyscy zainteresowani uzyskaniem certyfikatu ITIL® Practitoner.
Języki

Języki

Język szkolenia:

  • Szkolenie prowadzone jest w języku polskim

Język materiałów:

  • Materiały dostępne są w języku angielskim.
Korzyści ze szkolenia

Korzyści ze szkolenia

  • Zdobycie wiedzy na temat praktycznego wykorzystania elementów biblioteki dobrych praktyk ITIL w pracy zawodowej,
  • Zdobycie praktycznych umiejętności doskonalenia procesów zarządzania usługami IT.
  • Zdobycie umiejętności wykorzystania systemowego podejścia do identyfikowania i definiowania kluczowych czynników sukcesu dla inicjatyw doskonalących.
  • Zdobycie umiejętności definiowania i wykorzystywania miar i metryk efektywności usług IT oraz procesów zarządzania.
  • Wzmocnienie kompetencji w obszarze zarządzania jakością usług IT, poprzez stałe doskonalenie organizacji.
  • Wzmocnienie kompetencji w obszarze doskonalenia procesów zarządzania usługami, jako narzędzia budowania przewagi konkurencyjnej.
  • Wzmocnienie kompetencji zarządzania miękkimi aspektami IT, poprzez dostarczenie dobrych praktyk dla zarządzania zmianą organizacyjną, oporem przed zmianą, komunikacją i motywacją personelu.
  • Liczba PDU: 21 PDU, punkty do certyfikatu ITIL Expert: 3
Egzamin i certyfikacja

Egzamin i certyfikacja

Egzamin odbywa się w formie online po zakończeniu szkolenia lub stacjonarnej w późniejszym terminie. W przypadku egzaminu ONLINE doliczana jest dodatkowa opłata +150 zł.

Certyfikacja

  • Osoby pragnące przystąpić do egzaminu muszą posiadać certyfikat na poziomie Foundation.
  • Egzamin składa się z 40 pytań.
  • Aby uzyskać pozytywny wynik należy uzyskać minimum 28 punktów – 70%.
  • Czas trwania: 135 minut dla osób dla których angielski jest językiem ojczystym, 33 minuty więcej dla osób, dla których język ten nie jest językiem ojczystym.
  • Język egzaminu: angielski.
  • Pomoce dydaktyczne: Podręcznik ITIL® Practitioner Guidance.
  • ITIL Practitioner daje 3 punkty w schemacie kwalifikacji ITIL Expert.

Uczestnik, który na egzaminie zdobył niezbędną do uzyskania zaliczenia liczbę punktów otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektronicznej. Uczestnik może również zakupić certyfikat w formie papierowej, wybierając odpowiednią opcję podczas rezerwacji szkolenia.

UWAGA! Zgodnie z wytycznymi akredytora od 1.11.2019 roku szkolenie należy kupić razem z egzaminem. W trakcie rejestracji na szkolenie prosimy o wybór opcji „Egzamin” w formularzu zamówienia (punkt 3 formularza). Jest to niezbędne w celu zapisania się na szkolenie. Dodatkowo, uczestnik może wybrać opcję „Powtórka egzaminu”, która uprawnia do ponownego podejścia do egzaminu w ciągu pół roku od pierwszego terminu (na wypadek uzyskania negatywnego wyniku). Egzamin powtórkowy (tzw. Take2 re-sit exam) odbywa się w formie online. Więcej informacji na naszym blogu.

Program szkolenia

Pobierz wersję PDF
  • Wprowadzenie
  • Pryncypia zarządzania usługami IT
  • Podejście do doskonalenia
  • Zarządzanie Zmianą Organizacyjną
  • Komunikacja
  • Krytyczne czynniki sukcesu
  • Miary i metryki
  • Przygotowanie do egzaminu

Szkolenia otwarte

Szkolenia otwarte organizujemy w formie stacjonarnej, online lub hybrydowej.
O szczegóły zapytaj naszych konsultantów!

Skontaktuj się z nami

(+48) 123 579 579
szkoleniaotwarte@inprogress.pl

Szkolenia zamknięte

Szkolenia zamknięte organizujemy w wybranym przez Ciebie miejscu i czasie.
Skontaktuj się z nami, by ustalić szczegóły!

Zapytaj o szkolenie
dla Twojej firmy

(+48) 123 579 579
szkoleniazamkniete@inprogress.pl

Bądźmy w kontakcie

Contact Me - kopia

Pokaż pełną treść

Newsletter

Chcesz dostawać informacje o zniżkach i nowościach Inprogress? Zostaw nam swój e-mail i bądź na bieżąco.

Współadministratorami Państwa danych przetwarzanych w związku z subskrypcją newslettera są INPROGRESS Sp. z o.o., INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o., INPROGRESS Trainings Sp. z o.o, INPROGRESS Skills Sp. z o.o.

 

Pokaż pełną treść

Klikając "Zapisz się", udzielasz zgody na przetwarzanie przez INPROGRESS Sp. z o.o., INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o. oraz INPROGRESS Trainings Sp. z o.o., INPROGRESS Skills Sp. z o.o. mojego adresu e-mail w celu przesyłania newslettera.

x

Zarezerwuj miejsce na szkoleniu

Warto wiedzieć, że:

1) INPROGRESS Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-149), ul. Balicka 95 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000384161, NIP 6772357001, REGON 121509810,

INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-149), ul. Balicka 95 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000427134, NIP 6772369990, REGON 121185610,

INPROGRESS Trainings Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-149), ul. Balicka 95 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000494555, NIP: 677-237-90-08, REGON: 123026139,

zwane dalej łącznie INPROGRESS,staną się współadministratorami danych osobowych podanych w formularzu kontaktowym;

3) współadministratorzy danych uzgodnili, że odpowiadają w takim samym stopniu za wypełnienie obowiązków wynikających z przepisów RODO;

4) wszelkie pytania związane z przetwarzaniem przez nas Twoich danych możesz kierować pod adres mailowy: biuro@inprogress.pl oraz nr tel. +4812357579;

5) dane w formularzu podajesz dobrowolnie, a jeżeli nie podasz informacji, nie będziemy mogli odpowiedzieć na Twoje zapytanie lub podjąć działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. w zakresie przygotowania i przesłania oferty);

6) podane przez Ciebie dane będą przetwarzane zgodnie z treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych (RODO) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2002 Nr 144 poz. 1204 ze zm.);

7) Twoje dane osobowe będą przechowywane do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z zawartych umów;

8) Twoje dane są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi Twojego zapytania;

9) dostęp do Twoich danych będą mieli tylko upoważnieni przez nas pracownicy i współpracownicy INPROGRESS;

10) my dbamy o ochronę Twoich danych osobowych, a Ty masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych;

11) masz też prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych; jeżeli zechcesz, w każdym momencie możesz odwołać zgodę na przetwarzanie Twoich danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonałeś na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

12) INPROGRESS nie wykorzystuje danych osobowych w celu profilowania.