ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)


To szkolenie możesz zrealizować w ramach Inprogress Plus – dowiedz się więcej.


  • Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu akredytowanego szkolenia.
  • Po uzyskaniu pozytywnego wyniku na egzaminie, uczestnik otrzymuje również uznany na arenie międzynarodowej certyfikat ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV).

Szczegóły

  • 3 dni
  • język szkolenia: polski
  • szkolenie akredytowane
  • język materiałów: angielski
  • online lub stacjonarnie

Dodatki

  • egzamin (obowiązkowy):
    online 1300 zł
    stacjonarny: 1200 zł
  • podręcznik: 520 zł
  • powtórka egzaminu Take2 re-sit exam: 200 zł

Opis szkolenia

Kurs Drive Stakeholder Value obejmuje początek i koniec łańcucha wartości. Na początku łańcucha wartości znajduje się zaangażowanie z interesariuszami z którymi wartość jest współtworzona, a na jego końcu sposób realizacji wartości.

Szkolenie obejmuje wszystkie sześć działań łańcucha wartości, lecz główny nacisk jest położony na aktywność Angażowanie. Kurs ilustruje jak usługodawcy i konsumenci mogą wspólnie przyczyniać się do tworzenia wartości usług, podążając krokami podróży klienta („customer journey”).

Kroki te pokazują, w jaki sposób interesariusze przyczyniają się do współtworzenia wartości usług poprzez:

  • Ocenianie propozycji wartości
  • Wspieranie relacji
  • Utrzymywanie otwartych kanałów zaangażowania
  • Kształtowanie popytu
  • Projektowanie oferty usług
  • Dostosowanie i uzgadnianie oczekiwań
  • Współtworzenie usług
  • Uświadamianie wartości.

Jak organizujemy szkolenia?

Szkolenia odbywają się w dwóch formach: stacjonarnej i online (na żywo, w czasie rzeczywistym).

Cel szkolenia

  • Zrozumienie celów i ograniczeń „podróży klienta”.
  • Wiedza, jak dotrzeć do rynków i interesariuszy.
  • Wiedza, jak wspierać relacje z interesariuszami.
  • Wiedza, jak kształtować popyt i definiować oferty usług.
  • Wiedza, jak dostosować oczekiwania i uzgodnić szczegóły dotyczące usług.
  • Wiedza, jak wprowadzać (onboard) i żegnać się (offboard) z klientami i użytkownikami.
  • Wiedza, jak działać razem, aby zapewnić ciągłe współtworzenie wartości (konsumpcja/ dostarczanie usług).
  • Wiedza, jak zrealizować i weryfikować wartość usługi.

Korzyści

  • Przygotowanie uczestników do wydajnej pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku informatycznym.
  • Rozszerzenie wiedzy na temat cyklu życia produktów cyfrowych w kontekście modelu operacyjnego ITIL.
  • Zrozumienie i wiedza, jak planować i budować strumienie wartości usług.
  • Zrozumienie jak tworzyć, dostarczać i wspierać usługi.
  • Wiedza, w jaki sposób odpowiednio użyte w kontekście SVS, praktyki ITIL przyczyniają się do tworzenia, dostarczania i wspierania usług.

Grupa docelowa

  • Kierownicy IT, dyrektorzy działów IT i zespoły programistów.
  • Konsultanci i audytorzy IT oraz osoby zajmujące się świadczeniem usług IT.
  • Administratorzy i analitycy systemów.
  • Administratorzy baz danych.
  • Zarządzający i analitycy wsparcia.
  • Agenci Servicedesku.
  • Testerzy.
  • Właściciele i menedżerowie produktów.

Certyfikacja

Do certyfikatu ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) mogą przystąpić jedynie osoby, które mają w swoim dorobku certyfikat ITIL 4 Foundation.

Egzamin odbywa się w formie online (po zakończeniu szkolenia online w terminie wybranym przez uczestnika spośród terminów udostępnionych przez Akredytora) lub stacjonarnej w kolejnym dniu po zakończeniu szkolenia w tej formie. 

Egzamin ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value:

  • test wielokrotnego wyboru składający się z 40 pytań,
  • próg zaliczenia: 70% (28 poprawnych odpowiedzi)
  • czas trwania: 90 minut (112 minut w przypadku, gdy język angielski nie jest językiem ojczystym,
  • język angielski,
  • brak możliwości korzystania z pomocy naukowych poza słownikiem języka angielskiego.

UWAGA! Zgodnie z wytycznymi Akredytora od 1.11.2019 roku szkolenie należy kupić razem z egzaminem. W trakcie zapisu na szkolenie prosimy o wybór dodatku „egzamin” w formularzu zamówienia . Jest to niezbędne w celu zapisania się na szkolenie. Dodatkowo, uczestnik może wybrać opcję „Powtórka egzaminu”, która uprawnia do ponownego podejścia do egzaminu w ciągu pół roku od pierwszego terminu (na wypadek uzyskania negatywnego wyniku). Egzamin powtórkowy (tzw. Take2 re-sit exam) odbywa się w formie online. Więcej informacji na naszym blogu.

Program szkolenia

  • Podróż klienta.
  • Podróż klienta krok 1: Eksplorowanie.
  • Krok 2 podróży klienta: Aangażowanie.
  • Krok 3 podróży klienta: Oferta.
  • Krok 4 podróży klienta: Porozumienie.
  • Podróż klienta krok 5 Powitanie (Onboard).
  • Podróż klienta krok 6 Współtworzenie.
  • Podróż klienta krok 7 Realizacja.
  • Przygotowanie do egzaminu.
  • Egzamin.