ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)


Zrealizuj to szkolenie w ramach Inprogress Plus. Dołącz do naszej społeczności!


  • Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu akredytowanego szkolenia.
  • Po uzyskaniu pozytywnego wyniku na egzaminie, uczestnik otrzymuje również uznany na arenie międzynarodowej certyfikat ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV).

Szczegóły

  • 3 dni
  • język szkolenia: polski
  • szkolenie akredytowane
  • język materiałów: angielski
  • online lub stacjonarnie
  • język egzaminu: angielski

Dodatki

  • pakiet egzaminacyjny (obowiązkowy): 1990 zł
  • podręcznik: 550 zł
  • powtórka egzaminu Take2 re-sit exam: 200 zł

Opis szkolenia

Kurs ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) obejmuje początek i koniec łańcucha wartości. Na początku łańcucha wartości znajduje się zaangażowanie z interesariuszami z którymi wartość jest współtworzona, a na jego końcu sposób realizacji wartości.

Szkolenie obejmuje wszystkie sześć działań łańcucha wartości, lecz główny nacisk jest położony na działanie Angażowanie. Kurs ilustruje jak usługodawcy i konsumenci mogą wspólnie przyczyniać się do tworzenia wartości usług, podążając krokami podróży klienta („customer journey”).

Kroki te pokazują, w jaki sposób interesariusze przyczyniają się do współtworzenia wartości usług poprzez:

  • Ocenianie propozycji wartości
  • Wspieranie relacji
  • Utrzymywanie otwartych kanałów zaangażowania
  • Kształtowanie popytu
  • Projektowanie oferty usług
  • Dostosowanie i uzgadnianie oczekiwań
  • Współtworzenie usług
  • Uświadamianie wartości.

Jak organizujemy szkolenia?

Szkolenia odbywają się w dwóch formach: stacjonarnej i online (na żywo, w czasie rzeczywistym).

Cel szkolenia

  • Zrozumienie celów i ograniczeń „podróży klienta”.
  • Wiedza, jak dotrzeć do rynków i interesariuszy.
  • Wiedza, jak wspierać relacje z interesariuszami.
  • Wiedza, jak kształtować popyt i definiować oferty usług.
  • Wiedza, jak dostosować oczekiwania i uzgodnić szczegóły dotyczące usług.
  • Wiedza, jak wprowadzać (onboarding) i żegnać się (offboarding) z klientami i użytkownikami.
  • Wiedza, jak działać razem, aby zapewnić ciągłe współtworzenie wartości (konsumpcja/ dostarczanie usług).
  • Wiedza, jak zrealizować i weryfikować wartość usługi.

Korzyści

  • Przygotowanie uczestników do wydajnej pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku
  • Rozszerzenie wiedzy na temat cyklu życia produktów w kontekście modelu operacyjnego ITIL
  • Zrozumienie i wiedza, jak planować i budować strumienie wartości usług z uwzględnieniem customer journey
  • Zrozumienie jak tworzyć, dostarczać i wspierać usługi
  • Wiedza, w jaki sposób odpowiednio użyte w kontekście SVS, praktyki ITIL przyczyniają się do tworzenia, dostarczania i wspierania usług
  • Wspomaganie:
    a) efektywnego zarządzania kluczowymi interesariuszami
    b) budowania relacji opartych na zaufaniu
    c) kształtowania popytu klienta
    d) włączenia efektywnego Design Thinking
    e) optymalizacji UX/CX (User/Customer Experience)

Grupa docelowa

  • Kierownicy IT, dyrektorzy działów IT i zespoły programistów.
  • Konsultanci i audytorzy IT oraz osoby zajmujące się świadczeniem usług IT.
  • Administratorzy i analitycy systemów.
  • Administratorzy baz danych.
  • Zarządzający i analitycy wsparcia.
  • Agenci Servicedesku.
  • Testerzy.
  • Właściciele i menedżerowie produktów.
  • Doświadczeni praktycy IT zaangażowani w budowę i rozwijanie relacji z interesariuszami w celu współtworzenia wartości.
  • Osoby zarządzające Customer Journey, CX, oczekiwaniami Klienta.

Certyfikacja

Egzamin ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value:

  • wymóg formalny:  do certyfikacji ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) mogą przystąpić jedynie osoby, które mają w swoim dorobku certyfikat ITIL 4 Foundation,
  • forma egzaminu: online,
  • termin egzaminu: po zakończeniu szkolenia, w terminie wybranym przez uczestnika spośród terminów udostępnionych przez Akredytora,
  • test wielokrotnego wyboru składający się z 40 pytań,
  • próg zaliczenia: 70% (28 poprawnych odpowiedzi)
  • czas trwania: 90 minut (112 minut w przypadku, gdy język angielski nie jest językiem ojczystym,
  • język angielski,
  • brak możliwości korzystania z pomocy naukowych poza słownikiem języka angielskiego,
  • ważność certyfikatu: 3 lata, dowiedz się jakie są zasady przedłużenia ważności certyfikatu.

UWAGA! Zgodnie z wytycznymi Akredytora szkolenie należy kupić wraz z pakietem egzaminacyjnym, w którego skład wchodzi: egzamin online oraz e-book (w języku szkolenia lub jeżeli jest niedostępny w takim języku, należy kupić wersję w języku angielskim, dostęp do ebooka ważny jest 5 lat).

W trakcie zapisu na szkolenie przez formularz zamówienia prosimy o wybór dodatku Egzamin ITIL DSV – online + Podręcznik „ITIL4 Drive Stakeholder Value” (E-book/ ENG) (pakiet obowiązkowy zgodnie z wymogami Akredytora)

Dodatkowo, podczas zakupu szkolenia uczestnik może wybrać dodatek Powtórka egzaminu – Take2 re-sit exam, który uprawnia do ponownego podejścia do egzaminu w ciągu pół roku od pierwszego terminu (w przypadku uzyskania negatywnego wyniku). Egzamin powtórkowy odbywa się wyłącznie w formie online.
Zakupu Take2 re-sit exam należy dokonać przed pierwszym podejściem do egzaminu, nie można go dokupić po uzyskaniu negatywnego wyniku.

Program szkolenia

Pobierz szczegółowy plan szkolenia
  • Podróż Klienta.
  • Podróż Klienta krok 1: Eksplorowanie.
  • Podróż Klienta krok 2: Angażowanie
  • Podróż Klienta krok 3:Oferta
  • Podróż Klienta krok 4: Porozumienie
  • Podróż Klienta krok 5: Powitanie (Onboard).
  • Podróż Klienta krok 6: Współtworzenie.
  • Podróż Klienta krok 7: Realizacja.
  • Przygotowanie do egzaminu.