ITIL® Foundation v3 – Fast Track

Opis szkolenia

ITIL to zbiór dobrych praktyk, dzięki któremu zarządzanie usługami IT staje się prostsze. Metoda ta poprzez zdefiniowanie celów oraz przejrzyste wskazówki dotyczące przebiegu każdego z procesów, dostarcza użytkownikom usługi informatyczne o wysokim poziomie, jednocześnie obniżając ich koszty. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z najważniejszymi założeniami ITIL, strukturą procesów, pojęciami i zasadami funkcjonowania organizacji świadczącej usługi informatyczne w oparciu o najlepsze praktyki. Szkolenie daje podstawy do efektywnego zarządzania usługami informatycznymi.

Szkolenie ITIL® Foundation – Fast Track przeznaczone jest dla osób, którym zależy na jak najszybszym przygotowaniu się do zdobycia certyfikatu ITIL® Foundation. Szkolenie trwa 2 dni. Drugiego dnia, po zakończeniu części dydaktycznej, odbywa się egzamin.

Każdy uczestnik po kursie otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia akredytowanego szkolenia.

Terminy szkoleń

Cena regularna szkolenia:

750 zł

Egzamin (Uwaga! Egzamin należy zakupić razem ze szkoleniem!):

850 zł

Podręcznik:

100 zł

Cel szkolenia

Cel szkolenia

  • Przyswojenie podstawowej wiedzy z zakresu ITIL, dzięki której uczestnicy będą mogli uczestniczyć w zarządzaniu usługami IT.
  • Przygotowanie do pozytywnego zdania certyfikowanego egzaminu ITIL Foundation.
Czas trwania

Czas trwania

Szkolenie trwa 2 dni. Drugiego dnia po szkoleniu odbywa się egzamin.

Grupa docelowa

Grupa docelowa

  • kadra zarządzająca i pracownicy działów IT,
  • kierownicy i pracownicy wsparcia (Servicedesk),
  • kadra zarządzająca i pracownicy firm usługowych z sektora IT,
  • wszyscy zainteresowani poznaniem i zastosowaniem zaleceń ITIL w praktyce,
  • wszyscy zainteresowani uzyskaniem certyfikatu ITIL® Foundation.
Języki

Języki

Język szkolenia:

  • Językiem szkolenia jest język polski
  • Szkolenie zamknięte występuje także w języku angielskim.

Język materiałów:

  • Język polski
  • Materiały dostępne są także w języku angielskim.

Jeśli chcecie Państwo otrzymać materiały w innym języku niż polski, prosimy o kontakt lub wpisanie uwagi w formularzu zgłoszeniowym.

Korzyści ze szkolenia

Korzyści ze szkolenia

  • Zdobycie wiedzy na temat procesów, relacji, korzyści i wyzwań w bibliotece dobrych praktyk ITIL®.
  • Zdobycie wiedzy na temat Cyklu Życia Usługi (Service Lifecycle), na którym opiera się funkcjonowanie biblioteki ITIL®.
  • Zrozumienie modelu procesowego, który wpływa na przekształcenie organizacji IT w dobrze zarządzaną jednostkę.
  • Zapoznanie się z podstawowymi definicjami oraz standardowym słownictwem z zakresu tematyki ITIL®.
Certyfikacja

Certyfikacja

Egzamin ITIL Foundation:

  • Egzamin testowy, jednokrotnego wyboru, składający się z 40 pytań,
  • Pozytywny wynik egzaminu to minimum 26 punktów (65%),
  • Czas trwania: 60 minut,
  • Język polski lub angielski,
  • Zgodnie z regulaminem egzaminu nie wolno używać jakichkolwiek materiałów pomocniczych.

Uczestnik, który na egzaminie zdobył niezbędną do uzyskania zaliczenia liczbę punktów otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektronicznej. Dodatkowo, uczestnik ma możliwość zakupienia certyfikatu w formie papierowej, wybierając odpowiednią opcję podczas rezerwacji szkolenia.

UWAGA! Zgodnie z wytycznymi akredytora od 1.11.2019 roku szkolenie należy kupić razem z egzaminem. W trakcie rejestracji na szkolenie prosimy o wybór opcji „Egzamin” w formularzu zamówienia (punkt 3 formularza). Jest to niezbędne w celu zapisania się na szkolenie. Dodatkowo, uczestnik może wybrać opcję „Powtórka egzaminu”, która uprawnia do ponownego podejścia do egzaminu w ciągu pół roku od pierwszego terminu (na wypadek uzyskania negatywnego wyniku). Egzamin powtórkowy (tzw. Take2 re-sit exam) odbywa się w formie online. Więcej informacji na naszym blogu.

Program szkolenia

Pobierz wersję PDF
  • Wprowadzenie do metodyki ITIL®
  • Zarządzanie usługami
  • Cykl życia usługi
  • Strategia usługi
  • Strategia Zarządzania Komunikacją
  • Przekazanie usługi
  • Eksploatacja usługi
  • Ustawiczne doskonalenie usługi
  • Zakończenie szkolenia
  • Egzamin ITIL® Foundation

Masz pytania doszkoleń otwartych?

Anna Bidas

Anna Bidas

Specjalista ds. Obsługi Klienta

+48 123 579 579
+48 607 033 783

Chcesz porozmawiać oszkoleniu zamkniętym?

Piotr Hajto

Piotr Hajto

Dyrektor Handlowy

Bądźmy w kontakcie

Newsletter

Chcesz dostawać informacje o zniżkach i nowościach Inprogress? Zostaw nam swój e-mail i bądź na bieżąco.

Współadministratorami Państwa danych przetwarzanych w związku z subskrypcją newslettera są INPROGRESS Sp. z o.o., INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o., INPROGRESS Trainings Sp. z o.o.

 

Pokaż pełną treść

Klikając "Zapisz się", udzielasz zgody na przetwarzanie przez INPROGRESS Sp. z o.o., INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o. oraz INPROGRESS Trainings Sp. z o.o. mojego adresu e-mail w celu przesyłania newslettera.

x

Zarezerwuj miejsce na szkoleniu

Warto wiedzieć, że:

1) INPROGRESS Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-149), ul. Balicka 95 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000384161, NIP 6772357001, REGON 121509810,

INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-149), ul. Balicka 95 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000427134, NIP 6772369990, REGON 121185610,

INPROGRESS Trainings Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-149), ul. Balicka 95 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000494555, NIP: 677-237-90-08, REGON: 123026139,

zwane dalej łącznie INPROGRESS,staną się współadministratorami danych osobowych podanych w formularzu kontaktowym;

3) współadministratorzy danych uzgodnili, że odpowiadają w takim samym stopniu za wypełnienie obowiązków wynikających z przepisów RODO;

4) wszelkie pytania związane z przetwarzaniem przez nas Twoich danych możesz kierować pod adres mailowy: biuro@inprogress.pl oraz nr tel. +4812357579;

5) dane w formularzu podajesz dobrowolnie, a jeżeli nie podasz informacji, nie będziemy mogli odpowiedzieć na Twoje zapytanie lub podjąć działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. w zakresie przygotowania i przesłania oferty);

6) podane przez Ciebie dane będą przetwarzane zgodnie z treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych (RODO) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2002 Nr 144 poz. 1204 ze zm.);

7) Twoje dane osobowe będą przechowywane do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z zawartych umów;

8) Twoje dane są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi Twojego zapytania;

9) dostęp do Twoich danych będą mieli tylko upoważnieni przez nas pracownicy i współpracownicy INPROGRESS;

10) my dbamy o ochronę Twoich danych osobowych, a Ty masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych;

11) masz też prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych; jeżeli zechcesz, w każdym momencie możesz odwołać zgodę na przetwarzanie Twoich danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonałeś na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

12) INPROGRESS nie wykorzystuje danych osobowych w celu profilowania.