ITIL® 4 Update (cz. 2). Jak będzie wyglądała certyfikacja?

Aktualizacja popularnej biblioteki ITIL® jest już faktem – egzamin ITIL® 4 Foundation można zdawać od 28 lutego, natomiast kolejne moduły będą się sukcesywnie pojawiać w 2019 roku. W dzisiejszym artykule wyjaśnimy, dlaczego warto (a nawet należy) uzupełnić swoją wiedzę z zakresu…

Dzisiaj Prima Aprilis!

Wprawdzie część z nas uwielbia szydełkować, ale nie jesteśmy w tym na tyle biegli, by wprowadzić do naszej oferty taki kurs. 🙂 Żarty żartami, ale skoro znaleźliście się na naszym blogu, łapcie mały prezent z okazji Prima Aprilis: dzisiaj możecie…

Regulamin promocji „Wagary z Inprogress”

Przedłużamy Dzień Wagarowicza – urwij się z pracy na szkolenie w Inprogress! 🙂 Jeśli zapiszesz się na szkolenie dziś lub jutro i wpiszesz kod zniżkowy w trakcie rejestracji, otrzymasz 100 zł zniżki na dowolne szkolenie otwarte. Regulamin promocji „Wagary z…

ITIL® 4 Update (cz. 1) – co przyniesie nowy ITIL?

Niebawem w życie wejdzie zaktualizowana wersja ITIL, zwana ITIL 4. Dlaczego ITIL musiał się zmienić, co za tym idzie i kiedy będzie można zdobyć certyfikat w nowej wersji? Wszystkie te informacje znajdziecie w poniższym artykule! Dlaczego ITIL zmieni nazwę? Zaktualizowana…

Jak stworzyć personę w procesie Design Thinking?

Persona w procesie Design Thinking to realna osoba, która jest potencjalnym użytkownikiem Twojej usługi (klientem Twojej firmy), stanowiącym inspirację w procesie Design Thinking. Personami mogą być nasi stali klienci, osoby o specjalnych potrzebach lub nawet ci, którzy… nie lubią naszych…

PRINCE2® (2009) ważny do końca roku!

Zaskakująca wiadomość ze świata szkoleń z zakresu zarządzania – szkolenia PRINCE2 w wersji 2009 będą obowiązywać dłużej niż pierwotnie zakładano. Do kiedy będzie można starać się o certyfikaty PRINCE2 w wersji sprzed ostatniej aktualizacji? PRINCE2 (2009) ważny do końca roku!…

[REKRUTACJA ZAKOŃCZONA] Szukamy specjalisty ds. obsługi klienta!

Firma Inprogress szuka specjalisty ds. obsługi klienta – osoby otwartej, wielozadaniowej, dobrze zorganizowanej, charakteryzującej się wysoką kulturą osobistą. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami ogłoszenia! Czym będziesz się zajmować? Jako specjalista ds. obsługi klienta będziesz odpowiedzialny za bieżącą obsługę (mailową,…

Podsumowanie roku 2018 w Inprogress

Rok 2018 za nami – mamy za sobą ponad tysiąc zorganizowanych szkoleń, z których skorzystało około 9 tysięcy osób. Tradycyjnie w naszym katalogu szkoleń pojawiło się sporo nowości, a ponadto stworzyliśmy nową symulację biznesową i grę szkoleniową. Oto skrót najważniejszych…