AgileBA® Foundation – UPGRADE


To szkolenie możesz zrealizować w ramach Inprogress Plus – dowiedz się więcej.


  • Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu akredytowanego szkolenia.
  • Po uzyskaniu pozytywnego wyniku na egzaminie, uczestnik otrzymuje również uznany na arenie międzynarodowej certyfikat AgileBA® Foundation.

Szczegóły

  • 1 dzień
  • język szkolenia i materiałów: polski
  • szkolenie akredytowane
  • online lub stacjonarnie

Dodatki

  • 700 zł- cena egzaminu
  • podręcznik od 190 zł

Opis szkolenia

Opis szkolenia AgileBA (Agile Business Analyst) to zbiór dobrych praktyk związanych z analizą biznesową w organizacjach, które przyjęły zwinne podejście do realizacji projektów. AgileBA opiera się na procesie, rolach i produktach pochodzących z podejścia The DSDM Agile Project Framework (ang. DSDM – Dynamic Systems Development Method). AgileBA jest podejściem dającym wskazówki umożliwiające sprawne przeprowadzanie analizy biznesowej przez cały cykl życia projektu. W podejściu tym mocno uwidoczniona jest rola Analityka Biznesowego, jego obowiązki oraz relacje z interesariuszami projektu.

Szkolenie AgileBA® Foundation – UPGRADE to jednodniowy kurs przygotowujący posiadaczy certyfikatu AgilePM® Foundation do egzaminu AgileBA na poziomie Foundation.

Jak organizujemy szkolenia?

W zależności od liczby zgłoszeń, szkolenie może się odbyć w trzech formach: stacjonarnej, online i hybrydowej (połączenie formy online i stacjonarnej). Szczegóły znajdziecie na naszym blogu: organizacja szkoleń w Inprogress.

Cel szkolenia

  • poznanie zagadnień związanych z analizą biznesową zgodnie z AgileBA,
  • zapoznanie się z możliwościami wykorzystania analizy biznesowej w konkretnych fazach cyklu życia projektu zwinnego,
  • przygotowanie do oficjalnego, akredytowanego egzaminu AgileBA Foundation dla osób posiadających certyfikat AgilePM Foundation.

Korzyści

  • zdobycie wiedzy na temat codziennej pracy analityka biznesowego zgodnie z AgileBA®,
  • nabycie wiedzy, którą z łatwością można zastosować do zróżnicowanych projektów,
  • poznanie narzędzi wykorzystywanych w codziennej pracy analityka biznesowego,
  • zrozumienie kompleksowego zestawu technik i praktyk związanych z efektywną analizą biznesową oraz zwinnego stylu
  • pracy opartego na współpracy,
  • pomoc w odegraniu ważnej roli w organizacji, która przechodzi transformację z tradycyjnego na zwinny styl pracy,
  • liczba PDU: 21.

Grupa docelowa

  • analitycy biznesowi,
  • kierownicy projektów,
  • przedstawiciele działów biznesowych,
  • kadra zarządzająca projektami,
  • kierownicy zespołów projektowych,
  • kierownicy zespołów wytwórczych / kierownicy zespołów,
  • kadra zarządzająca i pracownicy firm usługowych z sektora IT,
  • wszyscy zainteresowani poznaniem zagadnień związanych z analizą biznesową,
  • wszyscy zainteresowani uzyskaniem certyfikatu AgileBA®.

Certyfikacja

Egzamin AgileBA® Foundation:

  • test jednokrotnego wyboru składający się z 50 pytań,
  • do zdania egzaminu wymagane jest uzyskanie 50%, czyli co najmniej 25 punktów,
  • egzamin trwa 40 minut,
  • egzamin odbywa się w języku polskim lub języku angielskim.
  • Uczestnik, który na egzaminie zdobył niezbędną do uzyskania zaliczenia liczbę punktów otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektronicznej.

Certyfikat AgileBA® Foundation ważny jest bezterminowo.

Osoby, które uzyskały certyfikat AgileBA po 1 maja 2017 roku mają możliwość skorzystania z rocznego bezpłatnego członkostwa w Agile Business Consortium.

Korzyści z członkostwa w Agile Business Consortium to m.in.:

  • przynależność do czołowej organizacji rozwijającej Agile,
  • dostęp do webinarów on-line,
  • 20% zniżki na wszystkie produkty w sklepie internetowym Agile Business Consortium,
  • dostęp do treści przeznaczonych tylko dla członków Agile Business Consortium.
  • *Oferta dotyczy wyłącznie nowych członków konsorcjum.

Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o korzyściach z członkostwa w Agile Business Consortium.