[REKRUTACJA ZAKOŃCZONA] Szukamy specjalisty ds. obsługi klienta!
Firma Inprogress szuka specjalisty ds. obsługi klienta – osoby otwartej, wielozadaniowej, dobrze zorganizowanej, charakteryzującej się wysoką kulturą osobistą. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami ogłoszenia!
Czym będziesz się zajmować?
Jako specjalista ds. obsługi klienta będziesz odpowiedzialny za bieżącą obsługę (mailową, telefoniczną i przy pomocy chatu) osób zainteresowanych szkoleniami otwartymi. Do Twoich zadań będą należały również m.in. dbanie o jakość obsługi klienta na etapie organizacji szkoleń oraz utrzymywanie stałego kontaktu z klientami. W swojej pracy będziesz współpracować m.in. z Działem Marketingu (w zakresie działań promujących szkolenia otwarte) oraz Działem Organizacji Szkoleń (w zakresie działań organizacyjnych).
Czym dokładnie się zajmujemy? Naszą specjalizacją są akredytowane szkolenia z zakresu zarządzania, które przygotowują uczestników do uzyskania uznawanych na arenie międzynarodowej certyfikatów, m.in. PRINCE2®, AgilePM®, M_o_R®, MoV® czy ITIL®. Więcej o naszych szkoleniach przeczytasz na podstronie: zarządzanie projektami – szkolenia.
Specjalista ds. obsługi klienta – wymagania
Oto główne wymagania, które stawiamy kandydatom na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta:
- co najmniej 2 lata doświadczenia w zakresie obsługi klienta,
- bardzo dobra organizacja pracy oraz zorientowanie na efekt,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i kultura osobista,
- terminowość, rzetelność, dbałość o szczegóły,
- wielozadaniowość,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację z klientami,
- wykształcenie wyższe.
Mile widziana jest znajomość języka niemieckiego, umożliwiająca kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
Szczegółowe informacje znajdziecie w ogłoszeniu: Specjalista ds. obsługi klienta – ogłoszenie o pracę.
Spełniasz wymagania? Aplikuj!
Jeśli zapoznałeś się ze szczegółowymi informacjami i chciałbyś dołączyć do jednej z najprężniej rozwijających się firm z branży szkoleniowej, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@inprogress.pl. Pamiętaj o klauzuli zgody w swoim CV – jest dostępna w linku powyżej. Tylko dzięki niej będziemy mogli się z Tobą skontaktować! Jeśli chcesz wiedzieć więcej o ochronie Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji, zapraszamy do lektury naszego wpisu na blogu: RODO – informacje dot. rekrutacji.
Poznaj nas bliżej!
Jeśli chcesz poznać nas bliżej, zapraszamy do odwiedzenia naszych mediów społecznościowych. Jesteśmy obecni na Facebooku, Linkedinie i Instagramie.