Szczegóły
- czas trwania szkolenia: 3 dni
- język szkolenia: polski lub angielski
- szkolenie akredytowane
- język materiałów: angielski
- online
Opis szkolenia
- Change Enablement (Umożliwianie Zmian),
- Deployment Management (Zarządzanie Wdrożeniami),
- Release Management (Zarządzanie Wydaniami),
- Service Configuration Management (Zarządzanie Konfiguracją Usług) oraz
- IT Asset Management (Zarządzanie Zasobami IT).
Jak organizujemy szkolenia?
Szkolenie odbywa się w formie online (na żywo, w czasie rzeczywistym).
Czas trwania i godziny szkolenia
Szkolenie trwa 3 dni. Standardowe godziny szkolenia od 09 do 17.
Cel szkolenia
- szczegółowe omówienie 5 wybranych praktyk: cele, wartości, wyzwania, kluczowe koncepcje, procesy wspierające praktyki w podejściu holistycznym
- wsparcie dobrej przekrojowej współpracy pomiędzy praktykami organizacji na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym dla maksymalizacji wartości płynącej z omawianych praktyk
- wsparcie tworzenia efektywnych strumieni wartości usług z uwzględnieniem omawianych praktyk
Korzyści
- Zdefiniować kluczowe koncepcje, zasady, wartość i wyzwania pięciu wymienionych praktyk zarządzania w ramach frameworku ITIL 4
- Upewnić się, że interesariusze rozumieją strategiczne i operacyjne wymagania, aby współtworzyć wartość i osiągać cele biznesowe
- Zintegrować praktyki w strumienie wartości organizacji
- Zrozumieć interfejsy i synergiczne relacje między tymi pięcioma praktykami
- Zastosować metryki i czynniki sukcesu praktyk w celu poprawy wydajności
- Mierzyć, oceniać i rozwijać zdolność różnych praktyk, korzystając z Modelu Dojrzałości ITIL
Grupa docelowa
- osoby chcące pogłębić wiedzę o praktykach ITIL związanych z planowaniem, implementacją i kontrolą – kurs obejmuje konkretne praktyki, takie jak umożliwianie zmian, zarządzanie wdrożeniami, wydaniami, zasobami IT czy konfiguracją.
- osoby zarządzające praktykami ITIL w organizacji – dotyczy to menedżerów, liderów zespołów, właścicieli praktyk ITIL oraz osób odpowiedzialnych za wdrażanie, kontrolowanie i ulepszanie 5 praktyk ze wskazanych w szkoleniu obszarów z tematycznych
- osoby chcące uzyskać tytuł ITIL 4 Practice Manager – uzupełnienie posiadanego certyfikatu CDS o certyfikat PIC, daje tytuł Practice Managera.
- osoby, które dążą do uzyskania tytułu ITIL 4 Master – tytuł Practice Managera jest jedną z trzech wymaganych ścieżek (obok Managing Professional i Strategic Leader) na drodze do ITIL Mastera.
SET
Weź udział w praktycznych warsztatach SET – Skills Expansion Training, które są powiązane z tym szkoleniem:
SET – Techniki prezentacji w pracy zdalnej
Certyfikacja
WAŻNE!
Zgodnie z wytycznymi Akredytora, szkolenie należy kupić razem z pakietem egzaminacyjnym, który obejmuje egzamin online, dostęp do ebooków oraz OTM (Official Training Materials).
*Cena dotyczy Egzaminu online realizowanego na terenie Polski. Jeśli zdajesz Egzamin online poza Polską, jesteś zobowiązany/a do poniesienia dodatkowych opłat, o czym szczegółowo piszemy w Załączniku nr 1, §2, ust. 9 oraz Załączniku nr 2, §2, ust. 8 do Regulaminu świadczenia usług i prosimy o zapoznanie się z zapisami. W razie wątpliwości zapraszamy Cię do kontaktu z Działem Obsługi i Rozwoju Klienta.
Egzamin ITIL® 4 Specialist: Plan, Implement and Control (PIC)
- wymogi formalne – do egzaminu mogą przystąpić jedynie osoby, które:
– posiadają ważny certyfikat ITIL4 Foundation
– uczestniczyły w akredytowanym szkoleniu ITIL 4 Specialist: Plan, Implement and Control - aby uzyskać tytuł ITIL Practice Manager dodatkowo potrzebny jest certyfikat ITIL4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS), (certyfikacja ze ścieżki ITIL Managing Professional),
- forma egzaminu: online,
- termin: po zakończeniu szkolenia możesz wybrać dowolny termin spośród terminów udostępnionych przez Akredytora na jego stronie,
- język egzaminu: wybierzesz na stronie Akredytora podczas rejestracji na egzamin,
- aktualnie dostępne języki egzaminu: angielski,
- próg zaliczenia:65% (39 poprawnych odpowiedzi),
- czas trwania: 90 minut (115 minut w przypadku, gdy podchodzisz do egzaminu w innym języku niż Twój ojczysty),
- liczba pytań: 60 (test),
- brak możliwości korzystania z pomocy dydaktycznych,
- możliwość odnowienia certyfikatu po 3 latach,
- forma certyfikatu: elektroniczna.
Ebooki
-
5 podręczników (indywidualnych, szczegółowych opisów praktyk – Practice Guides:– ITIL® 4 Change enablement Practice – ITIL® 4 Official Practice Guide– ITIL® 4 Deployment Management Practice – ITIL® 4 Official Practice Guide– ITIL® 4 Release Management Practice – ITIL® 4 Official Practice Guide– ITIL® 4 Service Configuration Management Practice – ITIL® 4 Official Practice Guide– ITIL® 4 IT Asset Management Practice – ITIL® 4 Official Practice Guide
- język ebooków: angielski,
- język ebooka: wybierzesz na stronie Akredytora podczas rejestracji na egzamin,
- dostęp do ebooków ważny przez 5 lat, wyłącznie na platformie Akredytora.
OTM – Official Training Materials:
- oficjalne materiały szkoleniowe, opracowane przez PeopleCert,
- dostęp do OTM ważny przez 5 lat,
- materiały są w formie pliku PDF, który można pobrać ze strony Akredytora na komputer,
- język OTM: angielski.
Dodatkowo, podczas składania zamówienia możesz zakupić:
- certyfikat w wersji papierowej,
- powtórkę egzaminu ITIL PIC (Take2 Re-sit Exam Option)*
– w przypadku negatywnego wyniku, opcja ta umożliwia ponowne podejście do egzaminu w formie online w ciągu 6 miesięcy od pierwotnego terminu, bez ponoszenia pełnego kosztu egzaminu,
– *Take2 Re-sit Exam Option możesz zakupić wyłącznie podczas składania zamówienia na pierwszy termin egzaminu. Nie można tej opcji dokupić po uzyskaniu negatywnego wyniku z egzaminu.
Program szkolenia
- Change Enablement (Umożliwianie Zmian),
- Deployment Management (Zarządzanie Wdrożeniami),
- Release Management (Zarządzanie Wydaniami),
- Service Configuration Management (Zarządzanie Konfiguracją Usług) oraz
- IT Asset Management (Zarządzanie Zasobami IT)
- cel praktyki, główne koncepcje, PSF (Practice Success Factors) i wspierające je metryki,
- procesy,
- analiza praktyki w ramach 4 wymiarów zarządzania usługami tj. organizacja i ludzie, informacje i technologie, partnerzy i dostawcy oraz strumienie wartości i procesy,
- ocena praktyki w ramach ITIL Capability & Maturity Model,
- rekomendacje dla praktyki,
- praca z pytaniami przygotowującymi do egzaminu certyfikującego.
Dodatki
Uwaga! W przypadku finansowania usługi edukacyjnej w minimum 70% ze środków publicznych kwota netto jest równa kwocie brutto (VAT ZW).
Poniższe informacje i wyliczenia nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, mają jedynie charakter poglądowy, a szczegółowe informacje dot szkolenia/usługi kalkulowane i podawane są przy składaniu zamówienia.