Opis szkolenia
Design Thinking jest procesem wspomagającym kreatywność organizacji. Dzięki zastosowaniu tego podejścia, firmy są w stanie szybciej i taniej wygenerować innowacyjne pomysły na ulepszenie swoich produktów i usług, albo na poradzenie sobie z występującymi problemami. Proces Design Thinking wymaga skoncentrowania się na potrzebach użytkowników, żeby lepiej dopasować rozwiązania do ich oczekiwań. Dzięki temu podejściu skoncentrowanemu na człowieku, organizacje są w stanie budować z klientami pozytywniejsze i trwalsze relacje oraz pozyskiwać nowych użytkowników.
Odpowiednie zastosowanie procesu DT polega na:
- skupieniu się na konkretnych użytkownikach, a nie na „naszej” wizji świata,
- ciągłym odnoszeniu się do potrzeb użytkowników, a nie do „wydaje mi się”,
- generowaniu pomysłów w oparciu o zasady wspierania myślenia kreatywnego,
- szybkie i tanie prototypowanie, minimalizując koszty,
- natychmiastowe testowanie i uzyskiwanie informacji zwrotnej.
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów: uczestnicy poznają i użyją technik i narzędzi niezbędnych w używaniu tej metody.
Uczestnicy otrzymają:
- materiały szkoleniowe zawierające prezentację używaną przez trenerów podczas szkolenia,
- polecaną literaturę przedmiotu,
- możliwość konsultacji jednego projektu Design Thinking,
- dostęp do forum wiedzy, w którym uczestnicy szkoleń mogą wymieniać się doświadczeniami.
Szkolenie jest prowadzone przez ekspertów Inprogress Design Lab. Chcesz dowiedzieć się więcej o tej inicjatywie? Sprawdź szczegóły na stronie www.inprogressdesignlab.com.
Każdy uczestnik po kursie otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia kursu Moderator Design Thinking.
