System zarządzania przez cele – budowa i wdrożenie

Celem szkolenia jest trening umiejętności prowadzenia rozmów z podwładnymi, wyznaczanie im celów i umiejętność skłonienia do ich realizacji.

Uczestnicy poznają metody efektywnego planowania strategicznego i operacyjnego. Ponadto poznają narzędzia kontroli realizacji celów oraz oceny zarządzania i pracy podległego personelu.

Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział:

  • jak realizować strategię zarządzania poprzez cele,
  • jak ustalać cele w różnej perspektywie,
  • jak operacjonalizować cele strategiczne.

Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił:

  • dokonać deploymentu celów w organizacji,
  • poprawnie zdefiniować cele,
  • zdefiniować cele wynikające z różnych ról zawodowych.

Grupa docelowa:
Kadra menedżerska i kierownicza przedsiębiorstw, urzędów i organizacji.

Program szkolenia:

  • Wprowadzenie do zarządzania przez cele i wyniki
  • System zarządzania przez cele, jako gwarancja realizacji strategii przedsiębiorstwa
  • Proces wdrożenia systemu zarządzania przez cele w przedsiębiorstwie
  • Przygotowanie lidera do zarządzania przez cele
  • Wyznaczanie celów
  • Przygotowanie zespołu do stosowania ZPC
  • Motywacja i komunikacja zespołu w realizacji celów
  • Pomiar i ocena wyników działania zespołu
  • Mapa drogowa wdrożenia systemu zarządzania przez cele w przedsiębiorstwie