Szczegóły
- 4 godziny
- polski
- online
Opis szkolenia
Szybkie szkolenie dla kierowników działów i kierowników projektów a także specjalistów w zespołach, które na co dzień wykorzystują lub chcą rozpocząć używanie Microsoft365 w większym zakresie niż „spotkania i czat w Teamsach”.
Zakres wykorzystania aplikacji w ramach szkolenia:
- Microsoft Teams – poziom średni do zaawansowany
- Microsoft Outlook – poziom średni
- Microsoft Approvals – poziom podstawowy i średni
- Microsoft Microsoft Planner – poziom podstawowy do zaawansowany
- Microsoft Microsoft Power Automate – poziom podstawowy do zaawansowany
- Microsoft Microsoft Sharepoint – poziom podstawowy
- Microsoft Microsoft Power BI – poziom podstawowy
- Microsoft Microsoft Excel – poziom średni
Uczestnik nie musi posiadać licencji Microsoft365. Dla zainteresowanych istnieje możliwość połączenia w ramach zespołu w Teams i pełnego dostępu do tworzonych materiałów w czasie rzeczywistym.
Szkolenie realizowane jest we współpracy z firmą Tablet Academy Poland posiadającą akredytację Microsoft Education Global Training Partner.
Wymagania:
- Znajomość podstaw obsługi komputera i podstaw Microsoft Teams, umiejętność posługiwania się przeglądarką internetową
Jak organizujemy szkolenia?
Szkolenie odbywa się w formie online (na żywo, w czasie rzeczywistym).
Cel szkolenia
- Celem szkolenia jest poznanie funkcjonalności jakie daje Microsoft 365, tak aby sprawnie organizować pracę zespołów, tworzyć wspólne projekty i zarządzać zadaniami w zespołach. Automatyzowanie prac w zespołach.
Korzyści
- Uczestnik pozna część funkcjonalności poniższych aplikacji i usług Microsoft365 i możliwość ich połączenia w ramach prac zespołów,
- Poznanie szeregu aplikacji i rozwiązań, które oferuje platforma Microsoft 365.
Grupa docelowa
- Kierownicy działów,
- Specjaliści w zespołach
- Kierownicy projektów.
Program szkolenia
- Moduł I Wykorzystanie Tasks i Plannera w zarządzaniu pracą zespołu
Planowanie prac zespołów z wykorzystaniem techniki planowania opartej na produktach (metodyka Prince2) oraz z użycie tablic kanbanowych i backlogów (Agile) - Moduł II Współpraca Planner, Outlook, Teams, Excel i Power Automate
Automatyzacja zadań i harmonogramu pomiędzy Outlook a Planner
Automatyzowanie prac i komunikacji z interesariuszem zewnętrznym (np.: klient)
Automatyzowanie prac w zespole przy użycia zarówno Excela jak i Plannera - Moduł III Współpraca i integracja prac zespołów z Power BI
Tworzenie raportów z uwzględnieniem zadań kilku zespołów
Tworzenie wykresu Gantta dla kilku zespołów
Wizualizacja raportów w Teams