Szczegóły
- czas trwania szkolenia: 3 dni
- język szkolenia: polski
- szkolenie akredytowane
- język materiałów: angielski
- online
Opis szkolenia
Kurs ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) – Zwiększanie wartości dla interesariuszy obejmuje początek i koniec łańcucha wartości. Na początku łańcucha wartości znajduje się zaangażowanie z interesariuszami z którymi wartość jest współtworzona, a na jego końcu sposób realizacji wartości.
Szkolenie obejmuje wszystkie sześć działań łańcucha wartości, lecz główny nacisk jest położony na działanie Angażowanie. Kurs ilustruje jak usługodawcy i konsumenci mogą wspólnie przyczyniać się do tworzenia wartości usług, podążając krokami podróży klienta („customer journey”).
Kroki te pokazują, w jaki sposób interesariusze przyczyniają się do współtworzenia wartości usług poprzez:
- Ocenianie propozycji wartości
- Wspieranie relacji
- Utrzymywanie otwartych kanałów zaangażowania
- Kształtowanie popytu
- Projektowanie oferty usług
- Dostosowanie i uzgadnianie oczekiwań
- Współtworzenie usług
- Uświadamianie wartości.
Jak organizujemy szkolenia?
Szkolenia odbywają się w dwóch formach: stacjonarnej i online (na żywo, w czasie rzeczywistym).
Czas trwania i godziny szkolenia
Szkolenie trwa 3 dni. Standardowe godziny szkolenia: od godz. 09 do godz. 17.00.
Cel szkolenia
- zrozumienie celów i ograniczeń „podróży klienta”,
- wiedza, jak dotrzeć do rynków i interesariuszy,
- wiedza, jak wspierać relacje z interesariuszami,
- wiedza, jak kształtować popyt i definiować oferty usług,
- wiedza, jak dostosować oczekiwania i uzgodnić szczegóły dotyczące usług,
- wiedza, jak wprowadzać (onboarding) i żegnać się (offboarding) z klientami i użytkownikami,
- wiedza, jak działać razem, aby zapewnić ciągłe współtworzenie wartości (konsumpcja/ dostarczanie usług),
- wiedza, jak zrealizować i weryfikować wartość usługi.
Korzyści
- przygotowanie uczestników do wydajnej pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
- rozszerzenie wiedzy na temat cyklu życia produktów w kontekście modelu operacyjnego ITIL,
- zrozumienie i wiedza, jak planować i budować strumienie wartości usług z uwzględnieniem customer journey,
- zrozumienie jak tworzyć, dostarczać i wspierać usługi,
- wiedza, w jaki sposób odpowiednio użyte w kontekście SVS, praktyki ITIL przyczyniają się do tworzenia, dostarczania i wspierania usług,
- wspomaganie:
a) efektywnego zarządzania kluczowymi interesariuszami,
b) budowania relacji opartych na zaufaniu,
c) kształtowania popytu klienta,
d) włączenia efektywnego Design Thinking,
e) optymalizacji UX/CX (User/Customer Experience).
Grupa docelowa
- Kierownicy IT, dyrektorzy działów IT i zespoły programistów,
- Konsultanci i audytorzy IT oraz osoby zajmujące się świadczeniem usług IT,
- Administratorzy i analitycy systemów.,
- Administratorzy baz danych,
- Zarządzający i analitycy wsparcia,
- Agenci Servicedesku,
- Testerzy,
- Właściciele i menedżerowie produktów,
- Doświadczeni praktycy IT zaangażowani w budowę i rozwijanie relacji z interesariuszami w celu współtworzenia wartości,
- Osoby zarządzające Customer Journey, CX, oczekiwaniami Klienta.
SET
Weź udział w praktycznych warsztatach SET – Skills Expansion Training, które są powiązane z tym szkoleniem:
SET – Techniki prezentacji w pracy zdalnej
Certyfikacja
WAŻNE
Zgodnie z wytycznymi Akredytora, szkolenie należy kupić razem z pakietem egzaminacyjnym, który obejmuje egzamin online oraz dostęp do ebooka oraz OTM (Official Training Materials).
W trakcie zapisu na szkolenie przez formularz zamówienia należy wybrać dodatek: Egzamin ITIL DSV – online + ebook + OTM
Egzamin ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value:
- wymogi formalne – do egzaminu mogą przystąpić jedynie osoby, które
– posiadają ważny certyfikat ITIL4 Foundation,
– uczestniczyły w akredytowanym szkoleniu ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value, - forma egzaminu: online,
- termin egzaminu: po zakończeniu szkolenia możesz wybrać dowolny termin spośród terminów udostępnionych przez Akredytora na jego stronie,
- język egzaminu: wybierzesz na stronie Akredytora podczas rejestracji na egzamin,
- aktualnie dostępne języki egzaminu: polski, angielski, francuski, niemiecki, włoski, hiszpański, portugalski, chiński, japoński.
- test wielokrotnego wyboru składający się z 40 pytań,
- próg zaliczenia: 70% (28 poprawnych odpowiedzi)
- czas trwania: 90 minut (112 minut w przypadku, gdy podchodzisz do egzaminu w innym języku niż Twój ojczysty język),
- brak możliwości korzystania z pomocy naukowych poza słownikiem języka angielskiego,
- możliwość odnowienia certyfikatu po 3 latach – kliknij by dowiedzieć się jakie są zasady przedłużenia ważności certyfikatu,
- forma certyfikatu: elektroniczna.
Ebook
- język ebooka: wybierzesz na stronie Akredytora podczas rejestracji na egzamin (po wybraniu nie można zmienić języka),
- aktualnie dostępne języki ebooka: polski, angielski, francuski, niemiecki, włoski, hiszpański, portugalski, chiński, japoński,
- dostęp do ebooka ważny przez 5 lat, wyłącznie na platformie Akredytora.
OTM – Official Training Materials
- to oficjalne materiały szkoleniowe, opracowane przez PeopleCert,
- materiały są w formie pliku PDF, który można pobrać ze strony Akredytora na komputer,
- język OTM: wybierzesz na stronie Akredytora podczas rejestracji na egzamin,
- aktualnie dostępne języki OTM: angielski.
Dodatkowo, podczas składania zamówienia możesz zakupić
- Certyfikat w wersji papierowej
- Powtórkę egzaminu ITIL DSV (Take2 Re-sit Exam Option)*
– w przypadku negatywnego wyniku, opcja ta umożliwia ponowne podejście do egzaminu w formie online w ciągu 6 miesięcy od pierwotnego terminu, bez ponoszenia pełnego kosztu egzaminu,
– *Take2 Re-sit Exam Option możesz zakupić wyłącznie podczas składania zamówienia na pierwszy termin egzaminu. Nie można tej opcji dokupić po uzyskaniu negatywnego wyniku z egzaminu.
Program szkolenia
Pobierz szczegółowy plan szkolenia- Podróż Klienta.
- Podróż Klienta krok 1: Eksplorowanie.
- Podróż Klienta krok 2: Angażowanie
- Podróż Klienta krok 3:Oferta
- Podróż Klienta krok 4: Porozumienie
- Podróż Klienta krok 5: Powitanie (Onboard).
- Podróż Klienta krok 6: Współtworzenie.
- Podróż Klienta krok 7: Realizacja.
- Przygotowanie do egzaminu.
Dodatki
Uwaga! W przypadku finansowania usługi edukacyjnej w minimum 70% ze środków publicznych kwota netto jest równa kwocie brutto (VAT ZW).
Poniższe informacje i wyliczenia nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, mają jedynie charakter poglądowy, a szczegółowe informacje dot szkolenia/usługi kalkulowane i podawane są przy składaniu zamówienia.