Microsoft Excel – kurs zaawansowany


To szkolenie możesz zrealizować w ramach Inprogress Plus – dowiedz się więcej.


 

Szczegóły

  • 2 dni
  • polski
  • online

Opis szkolenia

Szkolenie Microsoft Excel na poziomie zaawansowanym odbywać się będzie w oparciu o zadania do samodzielnego wykonania poprzedzone zaprezentowanymi przez trenera przykładami dla poszczególnych tematów. Po samodzielnym rozwiązaniu ćwiczenia grupa sprawdzi poprawność i wybierze optymalne rozwiązania.

Uczestnicy poznają też sposoby samodzielnego uzupełniania brakujących kompetencji w oparciu o:

  • materiały Microsoft,
  • powszechnie dostępne e-learningi,
  • popularne blogi specjalistyczne.
  • Na zakończenie szkolenia zostanie przeprowadzony test w formie kilku zadań w Excelu, których rozwiązanie potwierdzi poziom umiejętności uzyskanych przez uczestników.

Każdy uczestnik po kursie otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia szkolenia.

Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest własny komputer z dostępem do Microsoft Excel (min. wersja 10).

Korzyści

Uczestnicy po szkoleniu będą posiadali praktyczną wiedzę i umiejętność jej wykorzystania w codziennej pracy. Wiedza ta obejmie całość zakresu szkolenia, a między innymi:

  • zautomatyzowanie powtarzalnych elementów pracy przy pomocy makr,
  • przygotowanie arkuszy do gromadzenia danych od użytkowników – z polami wyboru i sprawdzaniem poprawności danych,
  • korzystanie z funkcji logicznych i tekstowych, łatwe wyszukiwanie potrzebnych danych,
  • korzystanie z zaawansowanego formatowania warunkowego, które ułatwia analizę danych.

O tym, jakie korzyści wynikają ze znajomości Excela, można przeczytać na naszym blogu: Excel w praktyce – dlaczego warto?

Grupa docelowa

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pracują już z Excelem kilka lat i znają jego bardziej złożone funkcje takie jak formatowanie warunkowe, wyszukaj.pionowo, podstawy tabel przestawnych. Mimo tych doświadczeń chcą poprawić szybkość pracy i poznać bardziej zaawansowane możliwości Excela, np. zaawansowane używanie funkcji dat, czasu i obróbki tekstu; zastosowanie makr, rozszerzenie wiedzy o tabelach przestawnych.

Szkolenie jest dedykowane osobom, które wiążą swoją karierę zawodową z różnymi profesjami, m.in.:

  • przedstawiciela handlowego,
  • logistyka,
  • analityka biznesowego,
  • księgowego,
  • kierownika projektów,
  • menadżera,
  • asystenta zarządu,
  • pracownika administracyjno-biurowego,
  • analityka,
  • pracownika sektora bankowego.

Program szkolenia

Pobierz szczegółowy plan szkolenia
  • Zaawansowane formatowanie danych.
  • Formatowanie warunkowe.
  • Szybkie wprowadzanie danych.
  • Formuły i funkcje w MS Excel.
  • Formuły tablicowe – przykłady.
  • Łączenie danych.
  • Pobieranie danych zewnętrznych.
  • Sortowanie i filtrowanie danych.
  • Spójność danych.
  • Tabele i wykresy przestawne.
  • Symulacje – narzędzie Solver, jedno i dwuwejściowa tabela danych.
  • Ochrona arkusza i skoroszytu.
  • Wykresy.
  • Makropolecenia.