Płatności online

Przejrzyste ceny, sprawne zakupy, bezpieczne transakcje!

Miło nam poinformować, że INPROGRESS, jako pierwsza firma szkoleniowa w Polsce, wprowadziła możliwość zakupu akredytowanych szkoleń w systemie płatności online! Teraz za zamówione szkolenie Klienci mogą  zapłacić także za pośrednictwem przelewów elektronicznych.

Jak to działa?

1. Wybór szkolenia

Pierwszy krok to wybór odpowiedniego szkolenia.
Klient wybiera metodykę, a następnie dogodny dla siebie termin i miasto szkolenia.Może to zrobić przeszukując wszystkie dostępne szkolenia lub za pomocą filtra.

 

 

 

2. Dodatki: podręcznik i egzamin

Klient sam decyduje czy chce wziąć udział wyłącznie w szkoleniu, czy jest zainteresowany również przystąpieniem do egzaminu certyfikującego.Dodatkowo do każdego szkolenia może dokupić akredytowany podręcznik

 

 

 

3. Kalkulator ceny

Decydując się na zgłoszenie przyszły kursant może dokładnie obliczyć cenę wybranego szkolenia.Specjalnie zaprogramowany kalkulator cen wskaże całkowitą kwotę za szkolenie w zależności od wybranych opcji.

 

 

 

4. Wybór metody płatności

Dokonując zgłoszenia Klient określa czy chce zapłacić za szkolenie od razu czy też w późniejszym czasie.Decydując się na płatności online, uczestnik może zapłacić za szkolenie za pośrednictwem przelewu elektronicznego.

 

 

Dzięki nowym funkcjonalnościom proces zakupu szkolenia jest nie tylko sprawny
i przejrzysty, ale także bezpieczny!

Otrzymuj informacje o zniżkach i nowościach w Inprogress

Zapisz się do naszego newslettera

Klikając "Zapisz się", udzielasz zgody na przetwarzanie przez INPROGRESS Sp. z o.o., INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o. oraz INPROGRESS Trainings Sp. z o.o., INPROGRESS Skills Sp. z o.o. swojego adresu e-mail w celu przesyłania newslettera.

Pokaż pełną treść klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych