Zarządzanie Jakością w Projektach

System zarządzania jakością stał się nieodzownym elementem  projektu, gdyż wymaga od kierownika projektu skupienia uwagi na oczekiwaniach odbiorcy.

Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą umiejętność planowania, wdrażania i monitorowania zarządzania jakością tak, aby rezultat projektu spełniał założone cele oraz był zgodny z potrzebami Klienta.

Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie:

  • posiadał wiedze na temat planowania, realizacji, monitorowania o oceny jakości,
  • potrafił zastosować zdobyte umiejętności w organizacjach wdrażających  i stosujących systemy zarządzania jakością,
  • wiedział jak zarządzać systemem jakości, aby efekty projektu były zgodne z oczekiwaniami i potrzebami Klienta.

Grupa docelowa:

  • obecni i przyszli kierownicy projektów,
  • uczestnicy zespołów realizujących projekty w organizacjach,
  • menedżerowie zaangażowani w proces wsparcia i nadzoru kierownika projektu,
  • pełnomocnicy ds. jakości,
  • audytorzy zaangażowani w audytowanie projektów,
  • osoby , które chcą podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami.

Program szkolenia:

  • Podstawowe zagadnienia związane z zarządzaniem jakością
  • Cele zarządzania jakością
  • Z czego składa się system zarządzania jakością?
  • Planowanie jakości w projekcie
  • Zapewnienie jakości w projekcie
  • Monitorowanie i ocena jakości procesów oraz produktów w projekcie
  • Mierzalne rezultaty wykorzystywania systemu zarządzania jakością w projekcie
  • Jak można zarządzać jakością – konkretne przykłady