ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) – Zwiększanie wartości dla interesariuszy


Zrealizuj to szkolenie w ramach Inprogress+. Kliknij i dołącz do subskrypcji.


  • Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu akredytowanego szkolenia.
  • Po uzyskaniu pozytywnego wyniku na egzaminie, uczestnik otrzymuje również uznany na arenie międzynarodowej certyfikat ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV).

Szczegóły

  • czas trwania szkolenia: 3 dni
  • język szkolenia: polski
  • szkolenie akredytowane
  • język materiałów: angielski
  • online

Opis szkolenia

Kurs ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) Zwiększanie wartości dla interesariuszy obejmuje początek i koniec łańcucha wartości. Na początku łańcucha wartości znajduje się zaangażowanie z interesariuszami z którymi wartość jest współtworzona, a na jego końcu sposób realizacji wartości.

Szkolenie obejmuje wszystkie sześć działań łańcucha wartości, lecz główny nacisk jest położony na działanie Angażowanie. Kurs ilustruje jak usługodawcy i konsumenci mogą wspólnie przyczyniać się do tworzenia wartości usług, podążając krokami podróży klienta („customer journey”).

Kroki te pokazują, w jaki sposób interesariusze przyczyniają się do współtworzenia wartości usług poprzez:

  • Ocenianie propozycji wartości
  • Wspieranie relacji
  • Utrzymywanie otwartych kanałów zaangażowania
  • Kształtowanie popytu
  • Projektowanie oferty usług
  • Dostosowanie i uzgadnianie oczekiwań
  • Współtworzenie usług
  • Uświadamianie wartości.

Jak organizujemy szkolenia?

Szkolenia odbywają się w dwóch formach: stacjonarnej i online (na żywo, w czasie rzeczywistym).

Czas trwania i godziny szkolenia

Szkolenie trwa 3 dni. Standardowe godziny szkolenia: od godz. 09 do godz. 17.00.

Cel szkolenia

  • zrozumienie celów i ograniczeń „podróży klienta”,
  • wiedza, jak dotrzeć do rynków i interesariuszy,
  • wiedza, jak wspierać relacje z interesariuszami,
  • wiedza, jak kształtować popyt i definiować oferty usług,
  • wiedza, jak dostosować oczekiwania i uzgodnić szczegóły dotyczące usług,
  • wiedza, jak wprowadzać (onboarding) i żegnać się (offboarding) z klientami i użytkownikami,
  • wiedza, jak działać razem, aby zapewnić ciągłe współtworzenie wartości (konsumpcja/ dostarczanie usług),
  • wiedza, jak zrealizować i weryfikować wartość usługi.

Korzyści

  • przygotowanie uczestników do wydajnej pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
  • rozszerzenie wiedzy na temat cyklu życia produktów w kontekście modelu operacyjnego ITIL,
  • zrozumienie i wiedza, jak planować i budować strumienie wartości usług z uwzględnieniem customer journey,
  • zrozumienie jak tworzyć, dostarczać i wspierać usługi,
  • wiedza, w jaki sposób odpowiednio użyte w kontekście SVS, praktyki ITIL przyczyniają się do tworzenia, dostarczania i wspierania usług,
  • wspomaganie:
    a) efektywnego zarządzania kluczowymi interesariuszami,
    b) budowania relacji opartych na zaufaniu,
    c) kształtowania popytu klienta,
    d) włączenia efektywnego Design Thinking,
    e) optymalizacji UX/CX (User/Customer Experience).

Grupa docelowa

  • Kierownicy IT, dyrektorzy działów IT i zespoły programistów,
  • Konsultanci i audytorzy IT oraz osoby zajmujące się świadczeniem usług IT,
  • Administratorzy i analitycy systemów.,
  • Administratorzy baz danych,
  • Zarządzający i analitycy wsparcia,
  • Agenci Servicedesku,
  • Testerzy,
  • Właściciele i menedżerowie produktów,
  • Doświadczeni praktycy IT zaangażowani w budowę i rozwijanie relacji z interesariuszami w celu współtworzenia wartości,
  • Osoby zarządzające Customer Journey, CX, oczekiwaniami Klienta.

SET

Weź udział w praktycznych warsztatach SET – Skills Expansion Training, które są powiązane z tym szkoleniem:
SET – Techniki prezentacji w pracy zdalnej

Certyfikacja

WAŻNE

Zgodnie z wytycznymi Akredytora, szkolenie należy kupić razem z pakietem egzaminacyjnym, który obejmuje egzamin online oraz dostęp do ebooka oraz OTM (Official Training Materials).

W trakcie zapisu na szkolenie przez formularz zamówienia należy wybrać dodatek: Egzamin ITIL DSV – online + ebook + OTM

Egzamin ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value:

  • wymogi formalne – do egzaminu mogą przystąpić jedynie osoby, które
    – posiadają ważny certyfikat ITIL4 Foundation,
    – uczestniczyły w akredytowanym szkoleniu ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value,
  • forma egzaminu: online,
  • termin egzaminu: po zakończeniu szkolenia możesz wybrać dowolny termin spośród terminów udostępnionych przez Akredytora na jego stronie,
  • język egzaminu: wybierzesz na stronie Akredytora podczas rejestracji na egzamin,
  • aktualnie dostępne języki egzaminu: polski, angielski, francuski, niemiecki, włoski, hiszpański, portugalski, chiński, japoński.
  • test wielokrotnego wyboru składający się z 40 pytań,
  • próg zaliczenia: 70% (28 poprawnych odpowiedzi)
  • czas trwania: 90 minut (112 minut w przypadku, gdy podchodzisz do egzaminu w innym języku niż Twój ojczysty język),
  • brak możliwości korzystania z pomocy naukowych poza słownikiem języka angielskiego,
  • możliwość odnowienia certyfikatu po 3 latach – kliknij by dowiedzieć się jakie są zasady przedłużenia ważności certyfikatu,
  • forma certyfikatu: elektroniczna.

Ebook

  • język ebooka: wybierzesz na stronie Akredytora podczas rejestracji na egzamin (po wybraniu nie można zmienić języka),
  • aktualnie dostępne języki ebooka: polski, angielski, francuski, niemiecki, włoski, hiszpański, portugalski, chiński, japoński,
  • dostęp do ebooka ważny przez 5 lat, wyłącznie na platformie Akredytora.

OTM – Official Training Materials

  • to oficjalne materiały szkoleniowe, opracowane przez PeopleCert,
  • materiały są w formie pliku PDF, który można pobrać ze strony Akredytora na komputer,
  • język OTM: wybierzesz na stronie Akredytora podczas rejestracji na egzamin,
  • aktualnie dostępne języki OTM: angielski.

Dodatkowo, podczas składania zamówienia możesz zakupić

  • Certyfikat w wersji papierowej
  • Powtórkę egzaminu ITIL DSV (Take2 Re-sit Exam Option)*
    – w przypadku negatywnego wyniku, opcja ta umożliwia ponowne podejście do egzaminu w formie online w ciągu 6 miesięcy od pierwotnego terminu, bez ponoszenia pełnego kosztu egzaminu,
    – *Take2 Re-sit Exam Option możesz zakupić wyłącznie podczas składania zamówienia na pierwszy termin egzaminu. Nie można tej opcji dokupić po uzyskaniu negatywnego wyniku z egzaminu.
  • Podróż Klienta.
  • Podróż Klienta krok 1: Eksplorowanie.
  • Podróż Klienta krok 2: Angażowanie
  • Podróż Klienta krok 3:Oferta
  • Podróż Klienta krok 4: Porozumienie
  • Podróż Klienta krok 5: Powitanie (Onboard).
  • Podróż Klienta krok 6: Współtworzenie.
  • Podróż Klienta krok 7: Realizacja.
  • Przygotowanie do egzaminu.

Dodatki

Uwaga! W przypadku finansowania usługi edukacyjnej w minimum 70% ze środków publicznych kwota netto jest równa kwocie brutto (VAT ZW).
Poniższe informacje i wyliczenia nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, mają jedynie charakter poglądowy, a szczegółowe informacje dot szkolenia/usługi kalkulowane i podawane są przy składaniu zamówienia.

Obowiązkowe (zgodnie z wymaganiami Akredytora):

Opcjonalne: