Polityka jakości
POLITYKA JAKOŚCI
Misja firmy INPROGRESS:
Wzmacniamy Twój rozwój, otwierając nowe możliwości.
INPROGRESS dostarcza usługi szkoleniowe, bazujące na sprawdzonych praktykach zarządzania oraz normach ISO 9001:2015. Dążymy do zapewnienia naszym Klientom usług najwyższej jakości, wspierając ich w procesie doskonalenia.
Wartości, które stanowią fundament Naszych działań i kształtują naszą ofertę oraz sposób pracy:
- Rozwój: Nieustannie dążymy do doskonalenia naszych usług i kompetencji, wspierając rozwój naszych Klientów oraz pracowników.
- Zaufanie: Stwarzamy warunki do bycia godnymi zaufania – dla klientów i siebie nawzajem.
- Szczerość: Nazywamy rzeczy po imieniu z szacunkiem i troską o dobro drugiej osoby i całego zespołu
- Elastyczność: Dopasowujemy nasze rozwiązania do indywidualnych potrzeb Klientów, oferując elastyczne podejście.
- Zaangażowanie: W pełni angażujemy się w każdą współpracę, zależy nam, aby wszystko co robimy, zrobić jak najlepiej
Naszym celem jest osiągnięcie pełnej satysfakcji Klienta poprzez dostarczanie usług zgodnych
z najwyższymi standardami jakości i niezawodności, a także dbałość o zadowolenie Klientów, co stanowi podstawę dla dalszego rozwoju i poprawy jakości naszych usług.
Dla utrzymania i zwiększania satysfakcji Klientów oraz innych stron potencjalnie zainteresowanych świadczoną przez firmę działalnością, a także w celu ciągłego osiągania zadowolenia Klientów, Spółka ustaliła i przyjęła poniższe Strategiczne Cele Jakościowe:
- oferowane i dostarczane są jedynie te usługi, które spełniają potrzeby i oczekiwania Klientów, zgodne
z obowiązującymi normami i przepisami prawnymi, - odpowiednio wysoki poziom jakości oferowanych usług firmy, ale również tematyka i sposób realizacji, decyduje o długotrwałym utrzymaniu jej konkurencyjności,
- najwyższy poziom świadczonych usług pozwala Spółce na systematyczne zwiększanie konkurencyjności oraz ciągły jej rozwój,
- tworzenie i rozwijanie usług oferowanych przez Spółkę następuje w sposób kompetentny, sprawny oraz uwzględniający potrzeby Klientów.
Strategiczne Cele Jakościowe:
- Dostosowanie usług do oczekiwań Klientów: Wszystkie oferowane usługi muszą spełniać potrzeby Klientów oraz być zgodne z obowiązującymi normami i przepisami prawnymi.
- Zwiększanie konkurencyjności: Najwyższy poziom świadczonych usług przyczynia się do systematycznego wzrostu konkurencyjności oraz ciągłego rozwoju firmy.
- Wzrost: Firma dąży do dynamicznego wzrostu, zwiększając zakres działalności oraz poprawiając efektywność usług na każdym etapie współpracy z Klientami. Tworzenie i rozwijanie usług firmy odbywa się w sposób kompetentny, innowacyjny, zautomatyzowany, z uwzględnieniem potrzeb Klientów.
- Go global: INPROGRESS dąży do rozwoju oferty na rynkach zagranicznych, z uwzględnieniem metodyk własnych, budując rozpoznawalność marki na poziomie międzynarodowym.
Odpowiedzialność za jakość:
Za realizację Polityki Jakości odpowiada każdy pracownik, trener i współpracownik firmy. Działania związane z jakością są podzielone zgodnie z kompetencjami oraz odpowiedzialnością pracowników.
Zaangażowanie najwyższego kierownictwa: Prezes Spółki zapewnia, że Polityka Jakości:
- Jest zgodna z celami i kontekstem firmy.
- Wspiera strategiczne kierunki rozwoju firmy.
- Umożliwia wyznaczanie celów jakościowych.
- Wyraża zaangażowanie w tworzenie warunków niezbędnych do realizacji Polityki Jakości.
Firma zobowiązuje się do ciągłego doskonalenia wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2015. Każdy członek zespołu jest świadomy swojej odpowiedzialności za jakość i dba o jej utrzymanie we wszystkich obszarach działalności firmy.
Aktualizacja dn. 10.04.2025 r.