Polityka jakości

POLITYKA JAKOŚCI

Misja firmy INPROGRESS:
Wzmacniamy Twój rozwój, otwierając nowe możliwości.

INPROGRESS dostarcza usługi szkoleniowe, bazujące na sprawdzonych praktykach zarządzania oraz normach ISO 9001:2015. Dążymy do zapewnienia naszym Klientom usług najwyższej jakości, wspierając ich w procesie doskonalenia.

Wartości, które stanowią fundament Naszych działań i kształtują naszą ofertę oraz sposób pracy:

  • Rozwój: Nieustannie dążymy do doskonalenia naszych usług i kompetencji, wspierając rozwój naszych Klientów oraz pracowników.
  • Zaufanie: Stwarzamy warunki do bycia godnymi zaufania – dla klientów i siebie nawzajem.
  • Szczerość: Nazywamy rzeczy po imieniu z szacunkiem i troską o dobro drugiej osoby i całego zespołu
  • Elastyczność: Dopasowujemy nasze rozwiązania do indywidualnych potrzeb Klientów, oferując elastyczne podejście.
  • Zaangażowanie: W pełni angażujemy się w każdą współpracę, zależy nam, aby wszystko co robimy, zrobić jak najlepiej

Naszym celem jest osiągnięcie pełnej satysfakcji Klienta poprzez dostarczanie usług zgodnych
z najwyższymi standardami jakości i niezawodności, a także dbałość o zadowolenie Klientów, co stanowi podstawę dla dalszego rozwoju i poprawy jakości naszych usług.

Dla utrzymania i zwiększania satysfakcji Klientów oraz innych stron potencjalnie zainteresowanych świadczoną przez firmę działalnością, a także w celu ciągłego osiągania zadowolenia Klientów, Spółka ustaliła i przyjęła poniższe Strategiczne Cele Jakościowe:

  1. oferowane i dostarczane są jedynie te usługi, które spełniają potrzeby i oczekiwania Klientów, zgodne
    z obowiązującymi normami i przepisami prawnymi,
  2. odpowiednio wysoki poziom jakości oferowanych usług firmy, ale również tematyka i sposób realizacji, decyduje o długotrwałym utrzymaniu jej konkurencyjności,
  3. najwyższy poziom świadczonych usług pozwala Spółce na systematyczne zwiększanie konkurencyjności oraz ciągły jej rozwój,
  4. tworzenie i rozwijanie usług oferowanych przez Spółkę następuje w sposób kompetentny, sprawny oraz uwzględniający potrzeby Klientów.

Strategiczne Cele Jakościowe:

  1. Dostosowanie usług do oczekiwań Klientów: Wszystkie oferowane usługi muszą spełniać potrzeby Klientów oraz być zgodne z obowiązującymi normami i przepisami prawnymi.
  2. Zwiększanie konkurencyjności: Najwyższy poziom świadczonych usług przyczynia się do systematycznego wzrostu konkurencyjności oraz ciągłego rozwoju firmy.
  3. Wzrost: Firma dąży do dynamicznego wzrostu, zwiększając zakres działalności oraz poprawiając efektywność usług na każdym etapie współpracy z Klientami. Tworzenie i rozwijanie usług firmy odbywa się w sposób kompetentny, innowacyjny, zautomatyzowany, z uwzględnieniem potrzeb Klientów.
  4. Go global: INPROGRESS dąży do rozwoju oferty na rynkach zagranicznych, z uwzględnieniem metodyk własnych, budując rozpoznawalność marki na poziomie międzynarodowym.



Odpowiedzialność za jakość:
Za realizację Polityki Jakości odpowiada każdy pracownik, trener i współpracownik firmy. Działania związane z jakością są podzielone zgodnie z kompetencjami oraz odpowiedzialnością pracowników.

Zaangażowanie najwyższego kierownictwa: Prezes Spółki zapewnia, że Polityka Jakości:

  • Jest zgodna z celami i kontekstem firmy.
  • Wspiera strategiczne kierunki rozwoju firmy.
  • Umożliwia wyznaczanie celów jakościowych.
  • Wyraża zaangażowanie w tworzenie warunków niezbędnych do realizacji Polityki Jakości.

Firma zobowiązuje się do ciągłego doskonalenia wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2015. Każdy członek zespołu jest świadomy swojej odpowiedzialności za jakość i dba o jej utrzymanie we wszystkich obszarach działalności firmy.

Aktualizacja dn. 10.04.2025 r.