Nasza wizja
Misją firmy INPROGRESS jest dostarczenie klientom najlepszych praktyk, standardów zarządzania oraz rozwiązań opartych o sprawdzoną wiedzę w zakresie zarządzania organizacją, w szczególności w zakresie zarządzania projektami, programami i portfelami projektów, zarządzenia ryzykiem, zmianą oraz zespołami, zgodnie z założeniami wdrożonej normy ISO 9001:2015.
Nasze wartości
Wartości firmy obejmują takie prowadzenie działalności gospodarczej, które generuje zakładane przychody w sposób etyczny, inwestując w rozwój pracowników, ustawicznie dążąc do ciągłego rozwoju, przy założeniu, iż o wyniku finansowym decyduje zadowolenie odbiorców.
Nasze cele
Celem głównym firmy INPROGRESS w zakresie Polityki Jakości jest osiągnięcie pełnej satysfakcji Klienta, który otrzymuje konkretną usługę z zakresu organizacji profesjonalnych szkoleń z zakresu zarządzania – zgodnie z ustalonymi wymaganiami dotyczącymi jakości i niezawodności, określonym terminem przy jednoczesnym uwzględnieniu wymagań przepisów krajowych, europejskich i międzynarodowych, w sposób sprawny i przyjazny dla Klienta, po konkurencyjnych cenach.
Satysfakcja Klienta
Dla utrzymania i zwiększania satysfakcji Klientów oraz innych stron potencjalnie zainteresowanych świadczoną przez firmę działalnością, a także w celu ciągłego osiągania zadowolenia Klientów, Spółka ustaliła i przyjęła poniższe Strategiczne Cele Jakościowe:
- oferowane i dostarczane są jedynie te usługi, które spełniają potrzeby i oczekiwania Klientów, zgodne z obowiązującymi normami i przepisami prawnymi,
- odpowiednio wysoki poziom jakości oferowanych usług firmy, ale również tematyka i sposób realizacji, decyduje o długotrwałym utrzymaniu jej konkurencyjności,
- najwyższy poziom świadczonych usług pozwala Spółce na systematyczne zwiększanie konkurencyjności oraz ciągły jej rozwój,
- tworzenie i rozwijanie usług oferowanych przez Spółkę następuje w sposób kompetentny, sprawny oraz uwzględniający potrzeby Klientów,
- ciągłe monitorowanie i doskonalenie procesów, zapewnia systematyczną poprawę działania, zwiększenie produktywności oraz obniżenie kosztów,
- ustawiczne podnoszenie kompetencji pracowników i trenerów Spółki,
- ciągłą poprawę jakości realizowanych usług, wzmocnienie konkurencyjności oraz wzrost innowacyjności Firmy poprzez systematycznie unowocześnianie wyposażenia oraz wykorzystywanie nowoczesnych technologii komunikacji oraz metod kształcenia,
- minimalizację zagrożeń oraz wykorzystanie istniejących szans w kontekście działalności Spółki i przyjętych dla niej Celów działania.