
Agata Jakóbczak
Doświadczenie
Trenerka z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu różnorodnymi projektami z dziedziny reklamy, mediów, marketingu i PR. Zrealizowała kilkadziesiąt projektów reklamowych i marketingowych z wykorzystaniem wizerunków osób znanych z mediów. Stworzyła i prowadzi wysoko oceniany przez klientów autorski projekt szkoleń medialnych i z wystąpień publicznych z udziałem znanych dziennikarzy, adresowany do klientów m.in. z branż: FMCG, IT, finansowej i innych.
Była współtwórczynią projektu internetowego obejmującego koncepcję, założenie i prowadzenie portalu onaonaona.com Agaty Młynarskiej oraz organizację działań klubów kobiet w całej Polsce. W 2012 roku była Dyrektorem Festiwalu Teraz One w Łodzi dla 3000 kobiet, składającego się z kilkudziesięciu warsztatów, paneli, konferencji i występów artystycznych. Zrealizowała dla TVN pierwszy w Polsce projekt Product Placement w serialu telewizyjnym. Była producentką kilkudziesięciu filmów reklamowych na zlecenie międzynarodowych agencji reklamowych i indywidualnych klientów – z sukcesem zrealizowała wiele projektów reklamowych i marketingowych, charakteryzujących się dużym poziomem ryzyka i zmian – zarówno z pozycji producenta, jak i klienta, pełniąc role Product Managera w firmie Johnson & Johnson.
Wykształcenie
Absolwentka Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego, stypendystka Uniwersytetu Panamskiego. Prowadziła projekt badawczy dotyczący panamskich Indian. Autorka kilku książek – najnowsza to „Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80. – 90.”.
Specjalizacja
Głównym obszarem jej zainteresowań jest zarządzanie projektami metodyką AgilePM®, PRINCE2® i zarządzanie zmianą. Na swoich szkoleniach z Change Management oraz facylitowanych warsztatach Management 3.0 podejmuje tematykę zwinnego zarządzania, przywództwa, motywacji oraz dostosowania organizacji do dynamicznie zmieniającego się świata.