Webinar: Jak zarządzać zadaniami online? Narzędzia Agile
Zapraszamy na pierwszy webinar organizowany przez Inprogress! Marta Pomorska odpowie na wiele pytań związanych ze zwinnym zarządzaniem zadaniami online. Temat pierwszego webinaru to „Jak zarządzać zadaniami online? Narzędzia Agile”.
Narzędzia Agile do zarządzania zadaniami online – webinar
Nie jest ważne, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z Agile, czy od dawna pracujesz w zespołach zwinnych. Każdy z nas musi być teraz zwinny, aby odpowiednio reagować w tych trudnych chwilach. Webinar skierowany jest głównie do nauczycieli, wykładowców, menadżerów osób pracujących z domu, osób pracujących zdalnie oraz rodziców, którzy muszą zorganizować pracę i naukę w domu.
W trakcie webinaru otrzymasz odpowiedzi na wiele ważnych pytań:
- Jak kontrolować ważność zdań do wykonania?
- Jak zaplanować codzienne działania?
- Czy praca zdalna pozbawia kontroli nad działaniami zespołu?
- Jak kontrolować liczbę wykonywanych zadań?
- Czy praca zdalna wpłynie na jakość komunikacji?
- Jak usprawnić komunikację w zespole?
Co zyskasz dzięki udziałowi w webinarze? Dowiesz się, jak:
- zorganizować działania Twojego zespołu,
- priorytetyzować zadania,
- komunikować się zdalnie.
Wydarzenie poprowadzi nasza ekspertka, Marta Pomorska.
Wymagania techniczne
Webinar jest bezpłatny i odbędzie się na platformie Zoom.
Link do wydarzenia: Jak zarządzać zadaniami online? Narzędzia Agile – WEBINAR
Meeting ID: 723 794 154
Jak dołączyć do wydarzenia?
Aplikacja (rekomendowane):
- Wchodzimy na stronę: zoom.us/download.
- Wciskamy download w sekcji Zoom meetings for client.
- Instalujemy aplikację.
- Wybieramy: Join a Meeting.
- W pierwszym polu wpisujemy ID wydarzenia.
- Wybieramy Join.
- Wybieramy Join without camera jeśli nie chcemy być widoczni lub Join with camera.
- Wybieramy Join with Computer audio.
Przeglądarka (np. Chrome):
- Wklejamy adres URL spotkania do przeglądarki.
- Wybieramy Click here.
- Niżej pojawia się Join from your browser – wybieramy.
- Wybieramy Join audio by Computer.