
Płatności online
Przejrzyste ceny, sprawne zakupy, bezpieczne transakcje!
Miło nam poinformować, że INPROGRESS, jako pierwsza firma szkoleniowa w Polsce, wprowadziła możliwość zakupu akredytowanych szkoleń w systemie płatności online! Teraz za zamówione szkolenie Klienci mogą zapłacić także za pośrednictwem przelewów elektronicznych.
Jak to działa?
1. Wybór szkolenia
Pierwszy krok to wybór odpowiedniego szkolenia.
Klient wybiera metodykę, a następnie dogodny dla siebie termin i miasto szkolenia.Może to zrobić przeszukując wszystkie dostępne szkolenia lub za pomocą filtra.
2. Dodatki: podręcznik i egzamin
Klient sam decyduje czy chce wziąć udział wyłącznie w szkoleniu, czy jest zainteresowany również przystąpieniem do egzaminu certyfikującego.Dodatkowo do każdego szkolenia może dokupić akredytowany podręcznik
3. Kalkulator ceny
Decydując się na zgłoszenie przyszły kursant może dokładnie obliczyć cenę wybranego szkolenia.Specjalnie zaprogramowany kalkulator cen wskaże całkowitą kwotę za szkolenie w zależności od wybranych opcji.
4. Wybór metody płatności
Dokonując zgłoszenia Klient określa czy chce zapłacić za szkolenie od razu czy też w późniejszym czasie.Decydując się na płatności online, uczestnik może zapłacić za szkolenie za pośrednictwem przelewu elektronicznego.
Dzięki nowym funkcjonalnościom proces zakupu szkolenia jest nie tylko sprawny
i przejrzysty, ale także bezpieczny!