Zarządzanie Jakością w Projektach

Opis szkolenia

System zarządzania jakością stał się nieodzownym elementem  projektu, gdyż wymaga od kierownika projektu skupienia uwagi na oczekiwaniach odbiorcy.

Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą umiejętność planowania, wdrażania i monitorowania zarządzania jakością tak, aby rezultat projektu spełniał założone cele oraz był zgodny z potrzebami Klienta.

Grupa docelowa

Grupa docelowa

  • obecni i przyszli kierownicy projektów,
  • uczestnicy zespołów realizujących projekty w organizacjach,
  • menedżerowie zaangażowani w proces wsparcia i nadzoru kierownika projektu,
  • pełnomocnicy ds. jakości,
  • audytorzy zaangażowani w audytowanie projektów,
  • osoby , które chcą podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami.
Korzyści ze szkolenia

Korzyści ze szkolenia

Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie:

  • posiadał wiedze na temat planowania, realizacji, monitorowania o oceny jakości,
  • potrafił zastosować zdobyte umiejętności w organizacjach wdrażających  i stosujących systemy zarządzania jakością,
  • wiedział jak zarządzać systemem jakości, aby efekty projektu były zgodne z oczekiwaniami i potrzebami Klienta.

Program szkolenia

Pobierz wersję PDF
  • Podstawowe zagadnienia związane z zarządzaniem jakością
  • Cele zarządzania jakością
  • Z czego składa się system zarządzania jakością?
  • Planowanie jakości w projekcie
  • Zapewnienie jakości w projekcie
  • Monitorowanie i ocena jakości procesów oraz produktów w projekcie
  • Mierzalne rezultaty wykorzystywania systemu zarządzania jakością w projekcie
  • Jak można zarządzać jakością – konkretne przykłady

Masz pytania doszkoleń otwartych?

Anna Bidas

Anna Bidas

Specjalista ds. Obsługi Klienta

+48 123 579 579

Chcesz porozmawiać oszkoleniu zamkniętym?

Piotr Hajto

Piotr Hajto

Dyrektor Handlowy

+48 607 327 302

Bądźmy w kontakcie

Newsletter

Chcesz dostawać informacje o zniżkach i nowościach Inprogress? Zostaw nam swój e-mail i bądź na bieżąco.

x

Zarezerwuj miejsce na szkoleniu