Service Design (SD)

Opis szkolenia

ITIL® Intermediate – ścieżka Lifecycle modules – Service Design, to szkolenie, które pomaga uczestnikom w zapoznaniu się z ogólną koncepcją, procesami, zasadami  i metodami związanymi z fazą Service Design w cyklu Service Lifecycle. Kurs obejmuje zarządzanie oraz kontrolę działań i technik w ramach etapu Service Design. Pozwala uczestnikom szkolenia zapoznać się ze szczegółami dotyczącymi procesów i ról projektowania usług. Szkolenie zaprojektowane jest w oparciu o scenariusz, dzięki którym uczestnikom prościej przyswoić wiedzę związaną z najlepszymi praktykami ITIL.

Każdy uczestnik po kursie otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia akredytowanego szkolenia.

Terminy szkoleń

Cena regularna szkolenia:

1950 zł 

Egzamin:

1000 zł 

Podręcznik:

310 zł

Cel szkolenia

Cel szkolenia

  • Pogłębienie wiedzy w zakresie zarządzania metodyką ITIL, pod kątem Service Design.
  • Przygotowanie kursantów do zdania egzaminu Service Design.
Czas trwania

Czas trwania

Szkolenie trwa 3 dni i zakończone jest egzaminem,  który ma miejsce ostatniego dnia, po zakończeniu części dydaktycznej.

Grupa docelowa

Grupa docelowa

  • Osoby posiadające certyfikat ITIL® Foundation,
  • Podstawowe umiejętności i wiedzę w zakresie IT oraz minimum 2-letnie doświadczenie związanej z IT,
  • Osoby chcące pogłębić swoją wiedzę z zakresu projektowania usług (Service Design),
  • Osoby zajmujące się zarządzaniem w zakresie IT.
Języki

Języki

Język szkolenia:

  • Szkolenie prowadzone jest w języku polskim

Język materiałów:

  • Materiały dostępne są w języku angielskim
Korzyści ze szkolenia

Korzyści ze szkolenia

  • Zapoznanie się z metodami, funkcjami i celami projektowania usług.
  • Nabycie umiejętności wykorzystywania procesów związanych z Service Design do osiągnięcia większej wydajności operacyjnej.
  • Znajomość działań, metod i funkcji stosowanych w każdym z procesów Service Design.
  • Poznanie technologii związanych z wdrażaniem Service Design.
  • Nabycie umiejętności mierzenia efektywności procesów w ramach Service Design. Zrozumienie istotnego znaczenia IT Security oraz wsparcia jakie zapewnia dla Service Design.
  • Poznanie wyzwań, czynników sukcesu związanych z Service Design.
  • Liczba PDU: 21/3
Egzamin i certyfikacja

Egzamin i certyfikacja

Certyfikacja:

  • Aby przystąpić do egzaminu wymagane jest posiadanie certyfikatu ITIL® Foundation oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu Service Design Lifecycle stream wydawane przez akredytowaną jednostkę szkoleniową.
  • Zaleca się, aby kandydaci przystępujący do egzaminu poświęcili przed nim co najmniej 21 godzin nauki indywidualnej z sylabusem oraz podręcznikiem Service Design.

Przebieg egzaminu:

  • Egzamin składa się z 8 pytań bazujących na scenariuszu,
  • Czas trwania : 90 minut,
  • Każde pytanie ma 4 możliwe warianty odpowiedzi, z których jedna jest warta 5 punktów, kolejna jest warta 3 punkty, następna 1 punkt. Jedna z pośród proponowanych odpowiedzi jest błędna, a jej wybór nie daje żadnego punktu,
  • Wymagane jest uzyskanie co najmniej 28 punktów,
  • Egzamin zdaje się wyłącznie w języku angielskim.

Po pomyślnym zdaniu egzaminu ITIL Lifecycle Service Design, uczestnik otrzymuje  3 punkty w systemie.

Uczestnik, który na egzaminie zdobył niezbędną do uzyskania zaliczenia liczbę punktów otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektronicznej. Uczestnik może również zakupić certyfikat w formie papierowej, wybierając odpowiednią opcję podczas rezerwacji szkolenia.

Program szkolenia

Pobierz wersję PDF
  • Introduction & Introduction to SD
  • Service Design Principles
  • Homework (review of day’s material)
  • Service Design Principles
  • Homework (review of day’s material)
  • Service Design Technology Related Activities
  • Organizing for Service Design
  • Consideration of Technology
  • Implementation and improvement of Service Design
  • Exam Preparation/Mock Exam
  • Exam

Najbliższe terminy szkoleń otwartych

Sprawdź terminarz

23.09 - 25.09.2019

  • Warszawa
  • Szkolenie akredytowane

od 1950 zł

kup zarezerwuj

13.11 - 15.11.2019

  • Kraków
  • Szkolenie akredytowane

od 1950 zł

kup zarezerwuj

20.11 - 22.11.2019

  • Warszawa
  • Szkolenie akredytowane

od 1950 zł

kup zarezerwuj

Masz pytania doszkoleń otwartych?

Anna Bidas

Anna Bidas

Specjalista ds. Obsługi Klienta

+48 123 579 579
+48 607 033 783

Chcesz porozmawiać oszkoleniu zamkniętym?

Piotr Hajto

Piotr Hajto

Dyrektor Handlowy

Bądźmy w kontakcie

Wyślij wiadomość

Newsletter

Chcesz dostawać informacje o zniżkach i nowościach Inprogress? Zostaw nam swój e-mail i bądź na bieżąco.

Współadministratorami Państwa danych przetwarzanych w związku z subskrypcją newslettera są INPROGRESS Sp. z o.o., INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o., INPROGRESS Trainings Sp. z o.o.

 

Pokaż pełną treść

Klikając "Zapisz się", udzielasz zgody na przetwarzanie przez INPROGRESS Sp. z o.o., INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o. oraz INPROGRESS Trainings Sp. z o.o. mojego adresu e-mail w celu przesyłania newslettera.

x

Zarezerwuj miejsce na szkoleniu

Warto wiedzieć, że:

1) INPROGRESS Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-149), ul. Balicka 95 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000384161, NIP 6772357001, REGON 121509810,

INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-149), ul. Balicka 95 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000427134, NIP 6772369990, REGON 121185610,

INPROGRESS Trainings Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-149), ul. Balicka 95 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000494555, NIP: 677-237-90-08, REGON: 123026139,

zwane dalej łącznie INPROGRESS,staną się współadministratorami danych osobowych podanych w formularzu kontaktowym;

3) współadministratorzy danych uzgodnili, że odpowiadają w takim samym stopniu za wypełnienie obowiązków wynikających z przepisów RODO;

4) wszelkie pytania związane z przetwarzaniem przez nas Twoich danych możesz kierować pod adres mailowy: biuro@inprogress.pl oraz nr tel. +4812357579;

5) dane w formularzu podajesz dobrowolnie, a jeżeli nie podasz informacji, nie będziemy mogli odpowiedzieć na Twoje zapytanie lub podjąć działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. w zakresie przygotowania i przesłania oferty);

6) podane przez Ciebie dane będą przetwarzane zgodnie z treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych (RODO) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2002 Nr 144 poz. 1204 ze zm.);

7) Twoje dane osobowe będą przechowywane do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z zawartych umów;

8) Twoje dane są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi Twojego zapytania;

9) dostęp do Twoich danych będą mieli tylko upoważnieni przez nas pracownicy i współpracownicy INPROGRESS;

10) my dbamy o ochronę Twoich danych osobowych, a Ty masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych;

11) masz też prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych; jeżeli zechcesz, w każdym momencie możesz odwołać zgodę na przetwarzanie Twoich danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonałeś na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

12) INPROGRESS nie wykorzystuje danych osobowych w celu profilowania.