Facilitation Practitioner

Opis szkolenia

Facylitacja to podejście do prowadzenia spotkań zorientowanych na wypracowanie rozwiązania problemu przez zespoły. Osoba prowadząca takie spotkania, czyli facylitator, wykorzystuje szereg technik, narzędzi i modeli służących podnoszeniu efektywności w osiągnięciu tego celu.

Szkolenie Facilitation pozwala poznać najważniejsze mechanizmy rządzące pracą zespołową. Uczestnicy dowiadują się, jak poprowadzić spotkanie, aby skutecznie wesprzeć zespół w rozwiązaniu nawet bardzo złożonego i skomplikowanego problemu.

Kurs wyposaża uczestników w zestaw umiejętności i narzędzi, przydatnych w prowadzeniu warsztatów facylitowanych. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego prowadzenia takich warsztatów oraz nabycie umiejętności wykorzystania technik facylitacyjnych w codziennej pracy.

Każdy uczestnik po kursie otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia akredytowanego szkolenia.

Terminy szkoleń

Cena regularna szkolenia:

940 zł

Egzamin:

1050 zł

Podręcznik:

od 120 zł

Cel szkolenia

Cel szkolenia

  • Poznanie metod podnoszących efektywność spotkań zarządczych, zespołów ds. kryzysowych, posiedzeń zarządu itp;
  • Podniesienie efektywności spotkań zespołów pracujących;
  • Zrozumienie, że samo „rozmawianie” o złożonym problemie nie pomaga w jego zrozumieniu i rozwiązaniu;
  • Zaznajomienie się z czynnikami wpływającymi na pracę zespołu oraz poznanie narzędzi pomagających poradzić sobie w trudnych sytuacjach.
Czas trwania

Czas trwania

Szkolenie trwa 1,5 dnia. Poziom Practitioner rozpoczyna się po egzaminie na poziomie Foundation i kończy się następnego dnia. Egzamin na poziomie Practitioner odbywa się po zakończeniu części dydaktycznej szkolenia (na koniec drugiego dnia szkolenia).

 

Grupa docelowa

Grupa docelowa

  • Szkolenie kierowane jest w szczególności do:
    • Kierowników zespołów, kierowników projektu i managerów, którzy na co dzień mierzą się z problemami i we współpracy z zespołem poszukują rozwiązań problemów.
    • Trenerów wewnętrznych, pracowników działów HR, prowadzących warsztaty rozwojowe z wykorzystaniem narzędzi aktywizacji grupy.
    • Konsultantów, osób odpowiedzialnych za wsparcie biznesu, zajmujących się rozpoznawaniem potrzeb biznesowych swoich partnerów.
    • Osób prowadzących spotkania strategiczne i posiedzenia kadry zarządzającej, które chcą podnieść jakość podejmowanych decyzji.
Języki

Języki

Język szkolenia:

  • Językiem szkolenia jest język polski.
  • Szkolenie występuje także w języku angielskim.
  • Kliknij i sprawdź terminy szkoleń po angielsku.

Język materiałów:

  • Polski,
  • Materiały dostępne są także w języku angielskim.

Język egzaminu:

  • Egzamin odbywa się wyłącznie w języku angielskim.

Język egzaminu:

  • Egzamin odbywa się wyłącznie w języku angielskim.

Jeśli chcecie Państwo otrzymać materiały w innym języku niż polski, prosimy o kontakt lub wpisanie uwagi w formularzu zgłoszeniowym.

Korzyści ze szkolenia

Korzyści ze szkolenia

  • Zdobycie wiedzy na temat efektywnego rozwiązywania problemów.
  • Poznanie narzędzi zwiększających jakość podejmowanych decyzji.
  • Podniesienie zrozumienia zjawisk zachodzących między członkami zespołu i umiejętność odpowiedniego reagowania na nie.
  • Zwiększenie jakości i efektywności prowadzonych spotkań.
Certyfikacja

Certyfikacja

  • Test wielokrotnego wyboru,
  • 80 pytań,
  • Próg zaliczenia: 50% (40 poprawnych odpowiedzi),
  • Czas trwania: 2,5 godziny,
  • Język angielski.

Program szkolenia

Pobierz wersję PDF
  • Omówienie egzaminu na poziomie Practitioner.
  • Powtórzenie materiału z poziomu Foundation.
  • Rola facylitatora.
  • Kontrakt facylitatora z grupą.
  • Działania facylitatora.
  • Modele, techniki i narzędzia Praca z modelami, narzędziami, technikami facylitacji.
  • Stworzenie planu działań na facylitację grupy na bazie scenariusza.
  • Próbny egzamin Facilitation Practitioner.
  • Facylitacja grupy na bazie planu do przedstawionego scenariusza.
  • Sposób przeprowadzenia analizy przebiegu warsztatu facylitowanego.
  • Egzamin na poziomie Practitioner.

Masz pytania doszkoleń otwartych?

Anna Bidas

Anna Bidas

Specjalista ds. Obsługi Klienta

+48 123 579 579
+48 607 033 783

Chcesz porozmawiać oszkoleniu zamkniętym?

Piotr Hajto

Piotr Hajto

Dyrektor Handlowy

Bądźmy w kontakcie

Wyślij wiadomość

Newsletter

Chcesz dostawać informacje o zniżkach i nowościach Inprogress? Zostaw nam swój e-mail i bądź na bieżąco.

Udzielam zgody na przetwarzanie przez INPROGRESS Sp. z o.o., INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o. oraz INPROGRESS Trainings Sp. z o.o. mojego adresu e-mail w celu przesyłania newslettera.

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w związku z subskrypcją newslettera jest INPROGRESS Sp. z o.o., INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o., INPROGRESS Trainnings Sp. z o.o.

 

Pokaż pełną treść

x

Zarezerwuj miejsce na szkoleniu