Facilitation Foundation

Opis szkolenia

Facylitacja to podejście do prowadzenia spotkań zorientowanych na wypracowanie rozwiązania problemu przez zespoły. Osoba prowadząca takie spotkania, czyli facylitator, wykorzystuje szereg technik, narzędzi i modeli służących podnoszeniu efektywności w osiągnięciu tego celu.

Szkolenie Facilitation pozwala poznać najważniejsze mechanizmy rządzące pracą zespołową. Uczestnicy dowiadują się, jak poprowadzić spotkanie, aby skutecznie wesprzeć zespół w rozwiązaniu nawet bardzo złożonego i skomplikowanego problemu.

Kurs wyposaża uczestników w zestaw umiejętności i narzędzi, przydatnych w prowadzeniu warsztatów facylitowanych. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego prowadzenia takich warsztatów oraz nabycie umiejętności wykorzystania technik facylitacyjnych w codziennej pracy.

Każdy uczestnik po kursie otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia akredytowanego szkolenia.

Terminy szkoleń

Cena regularna szkolenia:

1150 zł

Egzamin:

700 zł

Podręcznik:

od 120 zł

Cel szkolenia

Cel szkolenia

  • Poznanie metod podnoszących efektywność spotkań zarządczych, zespołów ds. kryzysowych, posiedzeń zarządu itp;
  • Podniesienie efektywności spotkań zespołów pracujących;
  • Zrozumienie, że samo „rozmawianie” o złożonym problemie nie pomaga w jego zrozumieniu i rozwiązaniu;
  • Zaznajomienie się z czynnikami wpływającymi na pracę zespołu oraz poznanie narzędzi pomagających poradzić sobie w trudnych sytuacjach;
  • Przygotowanie do egzaminu Facilitation na poziomie Foundation.
Czas trwania

Czas trwania

Szkolenie trwa 2 dni. Trzeciego dnia odbywa się egzamin na poziomie Foundation. Po egzaminie rozpoczyna się szkolenie na poziomie Practitioner.

Grupa docelowa

Grupa docelowa

Szkolenie kierowane jest w szczególności do:

  • Kierowników zespołów, kierowników projektu i managerów, którzy na co dzień mierzą się z problemami i we współpracy z zespołem poszukują rozwiązań problemów.
  • Trenerów wewnętrznych, pracowników działów HR, prowadzących warsztaty rozwojowe z wykorzystaniem narzędzi aktywizacji grupy.
  • Konsultantów, osób odpowiedzialnych za wsparcie biznesu, zajmujących się rozpoznawaniem potrzeb biznesowych swoich partnerów.
  • Osób prowadzących spotkania strategiczne i posiedzenia kadry zarządzającej, które chcą podnieść jakość podejmowanych decyzji.
Język

Język

Język szkolenia:

  • Językiem szkolenia jest język polski.
  • Szkolenie występuje także w języku angielskim.

Język materiałów:

  • Materiały szkoleniowe są w języku polskim.
  • Materiały dostępne są także w języku angielskim.
  • Jeśli chcecie Państwo otrzymać materiały w innym języku niż polski, prosimy o kontakt lub wpisanie uwagi w formularzu zgłoszeniowym.
Korzyści ze szkolenia

Korzyści ze szkolenia

  • Zdobycie wiedzy na temat efektywnego rozwiązywania problemów.
  • Poznanie narzędzi zwiększających jakość podejmowanych decyzji.
  • Podniesienie zrozumienia zjawisk zachodzących między członkami zespołu i umiejętność odpowiedniego reagowania na nie.
  • Zwiększenie jakości i efektywności prowadzonych spotkań.
Certyfikacja

Certyfikacja

  • Czas trwania: 40 minut
  • Test jednokrotnego wyboru.
  • 50 pytań.
  • Próg zaliczenia egzaminu: 25 poprawnych odpowiedzi (50%).
  • Brak możliwości korzystania z materiałów szkoleniowych, książek i notatek.
  • Egzamin jest dostępny w języku polskim i angielskim.

Program szkolenia

Pobierz wersję PDF
  • Formaty
  • Zadanie i proces
  • Poziomy Pewności zadania oraz Świadomości procesu (Dojrzałości zespołu)
  • Lider Zadania i Facylitator
  • Process Iceberg® Model
  • Narzędzia procesu
  • MBTI: Myers – Briggs Type Indicator
  • Organizacja spotkania facylitowanego
  • Ćwiczenie: Supermarket
  • Przegląd Process Iceberg®
  • Sprawdzenie zrozumienia dotychczasowego materiału
  • Modele, narzędzi i techniki
  • Planowanie agendy spotkania
  • Facylitowanie spotkania i kontrakt
  • SCA i Model Warsztatu Process Iceberg®
  • Modele i narzędzia
  • Model Organizacji Process Iceberg®
  • Profil Facylitatora
  • Egzamin na poziomie Foundation

Masz pytania doszkoleń otwartych?

Anna Bidas

Anna Bidas

Specjalista ds. Obsługi Klienta

+48 123 579 579
+48 607 033 783

Chcesz porozmawiać oszkoleniu zamkniętym?

Piotr Hajto

Piotr Hajto

Dyrektor Handlowy

Bądźmy w kontakcie

Wyślij wiadomość

Newsletter

Chcesz dostawać informacje o zniżkach i nowościach Inprogress? Zostaw nam swój e-mail i bądź na bieżąco.

Udzielam zgody na przetwarzanie przez INPROGRESS Sp. z o.o., INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o. oraz INPROGRESS Trainings Sp. z o.o. mojego adresu e-mail w celu przesyłania newslettera.

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w związku z subskrypcją newslettera jest INPROGRESS Sp. z o.o., INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o., INPROGRESS Trainnings Sp. z o.o.

 

Pokaż pełną treść

x

Zarezerwuj miejsce na szkoleniu