Istota innowacji. Jak zrozumieć i wdrożyć procesy wspierające kreatywność?

Opis szkolenia:

Innowacja. Innowacyjność. Innowacyjny. Innowacyjnie.

Większość organizacji twierdzi, że ich produkty są innowacyjne, a innowacja to nieodłączny element ich rozwoju. Inwestują potężne zasoby, by te słowa były prawdziwe. Nieskutecznie.

Podczas szkolenia zostanie poruszona tematyka:

  • innowacja w DNA organizacji. Jak powinna wyglądać kultura organizacyjna innowacyjnych firm,
  • przykłady oraz analiza firm, które wiedzą jak nie zabić innowacji,
  • innowacja jako broń samobójcza,
  • zrozumieć kreatywność. Procesy oraz zespoły inicjujące innowację,
  • design thinking jako narzędzie wspierające wyobraźnię.

Każdy uczestnik po kursie otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia szkolenia.

Regularna cena szkolenia:

890 zł

690 zł

Cel szkolenia

Cel szkolenia

  • poznanie elementów decydujących o kulturze organizacyjnej innowacyjnych firm (wraz z przykładami realnie istniejących firm),
  • nauka kreatywnego myślenia i działania,
  • zwiększenie przewagi biznesowej własnego przedsiębiorstwa,
  • umiejętność budowania środowiska pracy sprzyjającego innowacyjności,
  • zdobycie wiedzy na temat skutecznego wdrażania Design Thinking w organizacji.
Czas trwania

Czas trwania

Szkolenie trwa 1 dzień (8 godzin).

Grupa docelowa

Grupa docelowa

  • Dyrektor Zarządzający,
  • Manager Departamentu,
  • Manager Produktu,
  • Project Manager,
  • Team Leader,
  • Product Owner,
  • projektanci (Junior / Mid),
  • programiści,
  • architekci systemów,
  • analitycy biznesowi.
Język szkolenia

Język szkolenia

Szkolenie odbywa się w języku polskim.

Korzyści ze szkolenia

Korzyści ze szkolenia

Szkolenie pozwoli ​ uczestnikowi​:

  • wiedzieć skąd się bierze innowacja, czym jest i czym NIE jest,
  • zwiększyć potencjał kreatywności,
  • wykorzystywać potencjał myślenia projektowego do rozwiązywania problemów,
  • tworzyć bardziej innowacyjne produkty.

Szkolenie pozwoli ​organizacji​:

  • zwiększyć potencjał kreatywności zespołów produktowych,
  • rozumieć realne, często nieujawnione, problemy klientów,
  • powiększać przewagę biznesową przy pomocy innowacyjnych produktów,
  • sprawić, by projektowanie stało się integralną częścią procesu wytwarzania  produktów,
  • budować środowisko pracy wspierające zaistnienie innowacji.

Program szkolenia

Pobierz wersję PDF
  • Innowacja - definicja oraz omówienie.
  • Źródła innowacji.
  • Firmy innowacyjne - przegląd.
  • Jak powstają dobre pomysły?
  • Procesy wspierające kreatywność.
  • Środowisko pracy pobudzające wyobraźnię.
  • Teoria zadań - definicja i omówienie.
  • Innowacje przełomowe oraz inkrementalne.
  • Niebezpieczeństwo innowacji.
  • Design Thinking - omówienie.
  • Dyskusja.

Masz pytania doszkoleń otwartych?

Anna Bidas

Anna Bidas

Specjalista ds. Obsługi Klienta

+48 123 579 579
+48 607 033 783

Chcesz porozmawiać oszkoleniu zamkniętym?

Piotr Hajto

Piotr Hajto

Dyrektor Handlowy

Bądźmy w kontakcie

Wyślij wiadomość

Newsletter

Chcesz dostawać informacje o zniżkach i nowościach Inprogress? Zostaw nam swój e-mail i bądź na bieżąco.

Udzielam zgody na przetwarzanie przez INPROGRESS Sp. z o.o., INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o. oraz INPROGRESS Trainings Sp. z o.o. mojego adresu e-mail w celu przesyłania newslettera.

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w związku z subskrypcją newslettera jest INPROGRESS Sp. z o.o., INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o., INPROGRESS Trainnings Sp. z o.o.

 

Pokaż pełną treść

x

Zarezerwuj miejsce na szkoleniu