Employee Experience Management

Employee Experience Management
Zarządzanie oraz projektowanie doświadczeń pracownika jako innowacyjne podejście do działań HR

Ciągła rotacja oraz problemy z podtrzymaniem zaangażowania pracowników spowodowały, że firmy w swoich działaniach HR zaczynają wykorzystywać narzędzia oraz metody, które dotychczas były domeną projektantów i są od dawna z powodzeniem stosowane do zawężania relacji oraz lepszego zrozumienia klientów przez największe i najbardziej innowacyjne firmy świata.

Employee Experience Management (EEM)​, wywodzący się ze świata designu i będący pochodną Customer Experience, to nowatorskie podejście do zarządzania zasobami ludzkimi, którego głównym zadaniem jest analiza oraz optymalizacja doświadczeń pracownika z pracodawcą na wszystkich polach i etapach współpracy, poczynając od procesu rekrutacji, przez rozwój w firmie aż po odejście z organizacji. Celem jest nie tylko budowanie pozytywnych skojarzeń z firmą, ale i subiektywny, a nie sterowany nakazem czy oceną, wzrost zaangażowania pracownika.

Cel szkolenia

Cel szkolenia

  • Employee Experience Management. Czym jest zarządzanie doświadczeniami pracownika?
  • Emocje a rozum. Dlaczego projektowanie doświadczeń pracownika jest takie ważne?
  • Candidate Experience, dlaczego zwinny proces rekrutacyjny ma sens?
  • Touchpoints ー działania oraz procedury firmy, które irytują pracowników.
  • Employee Journey Map ー jak efektywnie zarządzać ścieżką pracowniczą?
  • Czy grywalizacja może pomóc w zaangażowaniu pracowników?
  • Employee Value Proposition, czyli dlaczego wypłata i benefity to mało?
  • Design thinking ー dlaczego myślenie projektowe idealnie sprawdza się w HR?
  • Szybkie wdrażanie EEM w organizacji przy pomocy filozofii Lean Thinking.
Czas trwania

Czas trwania

Szkolenie trwa 2 dni (8 godzin – wykład, 8 godzin – warsztaty).

Grupa docelowa

Grupa docelowa

  • specjaliści ds. HR,
  • kierownicy,
  • dyrektorzy,
  • managerowie,
  • specjaliści ds. employer brandingu.
Język

Język

Szkolenie odbywa się w języku polskim.

Korzyści

Korzyści

Szkolenie pozwoli ​uczestnikowi​:  

  • zrozumieć czym jest EEM i dlaczego jest tak bardzo skuteczny,
  • patrzeć na działania HR z punktu widzenia pracownika i jego doświadczeń,
  • skuteczniej rekrutować i utrzymywać zaangażowanie pracowników,
  • optymalnie zarządzać ścieżkę pracowniczą,
  • poznać narzędzia Design Thinking w celu szybszego i lepszego rozwiązywania  problemów,
  • tworzyć środowisko pracy we współpracy z pracownikami

Korzyści dla organizacji: 

  • stworzenie lepszej kultury organizacji,
  • zwiększenie potencjału innowacji oraz kreatywności wśród pracowników,
  • ulepszenie procesu rekrutacji,
  • zwiększenie zadowolenia oraz zaangażowania pracowników,
  • zmniejszenie odsetka rotacji wśród pracowników,
  • budowanie przewagi biznesowej.

Program szkolenia

Pobierz wersję PDF
  • Employee Experience Management.
  • Candidate Experience.
  • Proces Onboardingu.
  • Employee Journey Map.
  • Employee Value Proposition.
  • Design Thinking jako narzędzie HR.
  • Customer Experience oraz Employee experience jako narzędzia budowania przewagi biznesowej.

Masz pytania doszkoleń otwartych?

Anna Bidas

Anna Bidas

Specjalista ds. Obsługi Klienta

+48 123 579 579
+48 607 033 783

Chcesz porozmawiać oszkoleniu zamkniętym?

Piotr Hajto

Piotr Hajto

Dyrektor Handlowy

Bądźmy w kontakcie

Wyślij wiadomość

Newsletter

Chcesz dostawać informacje o zniżkach i nowościach Inprogress? Zostaw nam swój e-mail i bądź na bieżąco.

Udzielam zgody na przetwarzanie przez INPROGRESS Sp. z o.o., INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o. oraz INPROGRESS Trainings Sp. z o.o. mojego adresu e-mail w celu przesyłania newslettera.

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w związku z subskrypcją newslettera jest INPROGRESS Sp. z o.o., INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o., INPROGRESS Trainnings Sp. z o.o.

 

Pokaż pełną treść

x

Zarezerwuj miejsce na szkoleniu