Podstawy Design Thinking

Opis szkolenia

Design Thinking jest metodą zyskującą na świecie coraz więcej uznania. Służy podniesieniu poziomu kreatywności w tworzeniu nowych produktów i procesów, ponosząc przy tym jak najniższe koszty. Design Thinking jest narzędziem, które pomaga stworzyć innowacje i ulepszenia istniejących produktów w taki sposób, żeby odpowiadały na faktyczne potrzeby potencjalnych i faktycznych użytkowników.

Odpowiednie zastosowanie procesu DT polega na:

  • skupieniu się na konkretnych użytkownikach, a nie na „naszej” wizji świata;
  • ciągłym odnoszeniu się do potrzeb użytkowników, a nie do „wydaje mi się”;
  • generowaniu pomysłów w oparciu o zasady wspierania myślenia kreatywnego;
  • szybkie i tanie prototypowanie, minimalizując koszty;
  • natychmiastowe testowanie i uzyskiwanie informacji zwrotnej.

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów: uczestnicy nie tylko dowiedzą się, jak wygląda proces Design Thinking, ale poznają i użyją technik i narzędzi niezbędnych w używaniu tej metody. Osoby szkolone przejdą przez cały proces DT, doświadczając z jednej strony procesu, a z drugiej strony wyciągając wnioski odnośnie użyteczności poszczególnych narzędzi używanych w DT.

Każdy uczestnik po kursie otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia kursu z zakresu Design Thinking.

Szkolenie jest prowadzone przez ekspertów Inprogress Design Lab. Chcesz dowiedzieć się więcej o tej inicjatywie? Sprawdź szczegóły na stronie www.inprogressdesignlab.com.

 

Regularna cena szkolenia:

1100 zł

900 zł

Cel szkolenia

Cel szkolenia

  • poznanie procesu Design Thinking,
  • poznanie technik i narzędzi wspierających proces kreatywny,
  • nabycie umiejętności dostosowania procesu DT do kontekstu biznesowego,
  • zrozumienie kiedy warto stosować proces DT, a kiedy inne podejścia do rozwiązywania problemów,
  • zdobycie umiejętności koncentrowania się na potrzebach użytkowników,
  • zdobycie wiedzy jak dobierać odpowiednie narzędzia,
  • zrozumienie, że DT nie jest związany z żadną z metod zarządzania,
  • poznanie odpowiedzi na pytanie „Kiedy stosować Design Thinking?”.
Czas trwania

Czas trwania

Szkolenie trwa 2 dni.

Grupa docelowa

Grupa docelowa

  • projektanci (junior / mid),
  • programiści,
  • architekci systemów,
  • analitycy biznesowi,
  • specjaliści ds. marketingu,
  • kierownicy projektów,
  • Product Owner,
  • managerowie.
Język

Język

Szkolenie odbywa się w języku polskim.

Korzyści ze szkolenia

Korzyści ze szkolenia

Korzyści dla organizacji:

  • zwiększenie puli wartościowych pomysłów podczas spotkań kreatywnych,
  • oszczędność zasobów w procesach kreatywnych,
  • dostosowanie pomysłów do realnych potrzeb klientów,
  • oszczędność czasu poprzez umiejętny dobór metod do zagadnień biznesowych,
  • oszczędność pieniędzy poprzez szybkie i tanie prototypowanie i testowanie pomysłów,
  • zwiększenie potencjału innowacyjnego organizacji,
  • podniesienie satysfakcji klientów.

Korzyści dla uczestnika:

Poza tym, że wesprzesz organizację w powyższych obszarach, to dodatkowo:

  • podniesiesz swoje kompetencje rozwiązywania problemów,
  • nabędziesz szereg umiejętności wspierania zespołu w poszukiwaniu rozwiązań problemów i wyzwań,
  • poznasz techniki i narzędzis przydatne w codziennej pracy Lidera, Kierownika, SCRUM Mastera, Agile Coacha, itp.

Program szkolenia

Pobierz wersję PDF
  • Wprowadzenie do Design Thinking – czym jest, kiedy stosować, jak połączyć z innymi procesami w firmie?
  • Empatia – czym jest, empatia w procesie Design Thinking, narzędzia służące empatii, wprowadzenie do przeprowadzania wywiadów.
  • Empatia – przeprowadzanie wywiadów, persony, moodboard, mapa empatii.
  • Diagnoza potrzeb.
  • Generowanie pomysłów – etapy procesu generowania pomysłów.
  • Prototypowanie – wprowadzenie, rodzaje prototypów, sens prototypowania i testowania.
  • Prototypowanie – stworzenie pierwszego prototypu wybranego rozwiązania.
  • Testowanie – prezentacje prototypów.
  • Testowanie – wprowadzenie do testowania i zbierania informacji zwrotnej, metody zbierania informacji zwrotnej, rodzaje testów i testerów.
  • Prototypowanie i testowanie w praktyce.
  • Planowanie procesu Design Thinking dla wybranego zagadnienia.

Najbliższe terminy szkoleń otwartych

Sprawdź terminarz

16.12 - 17.12.2019

Promocja!

  • Kraków

od 900 zł

kup zarezerwuj

16.12 - 17.12.2019

Promocja!

  • Katowice

od 900 zł

kup zarezerwuj

18.12 - 19.12.2019

Promocja!

  • Warszawa

od 900 zł

kup zarezerwuj

Masz pytania doszkoleń otwartych?

Anna Bidas

Anna Bidas

Specjalista ds. Obsługi Klienta

+48 123 579 579
+48 607 033 783

Chcesz porozmawiać oszkoleniu zamkniętym?

Piotr Hajto

Piotr Hajto

Dyrektor Handlowy

Bądźmy w kontakcie

Wyślij wiadomość

Newsletter

Chcesz dostawać informacje o zniżkach i nowościach Inprogress? Zostaw nam swój e-mail i bądź na bieżąco.

Współadministratorami Państwa danych przetwarzanych w związku z subskrypcją newslettera są INPROGRESS Sp. z o.o., INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o., INPROGRESS Trainings Sp. z o.o.

 

Pokaż pełną treść

Klikając "Zapisz się", udzielasz zgody na przetwarzanie przez INPROGRESS Sp. z o.o., INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o. oraz INPROGRESS Trainings Sp. z o.o. mojego adresu e-mail w celu przesyłania newslettera.

x

Zarezerwuj miejsce na szkoleniu

Warto wiedzieć, że:

1) INPROGRESS Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-149), ul. Balicka 95 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000384161, NIP 6772357001, REGON 121509810,

INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-149), ul. Balicka 95 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000427134, NIP 6772369990, REGON 121185610,

INPROGRESS Trainings Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-149), ul. Balicka 95 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000494555, NIP: 677-237-90-08, REGON: 123026139,

zwane dalej łącznie INPROGRESS,staną się współadministratorami danych osobowych podanych w formularzu kontaktowym;

3) współadministratorzy danych uzgodnili, że odpowiadają w takim samym stopniu za wypełnienie obowiązków wynikających z przepisów RODO;

4) wszelkie pytania związane z przetwarzaniem przez nas Twoich danych możesz kierować pod adres mailowy: biuro@inprogress.pl oraz nr tel. +4812357579;

5) dane w formularzu podajesz dobrowolnie, a jeżeli nie podasz informacji, nie będziemy mogli odpowiedzieć na Twoje zapytanie lub podjąć działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. w zakresie przygotowania i przesłania oferty);

6) podane przez Ciebie dane będą przetwarzane zgodnie z treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych (RODO) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2002 Nr 144 poz. 1204 ze zm.);

7) Twoje dane osobowe będą przechowywane do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z zawartych umów;

8) Twoje dane są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi Twojego zapytania;

9) dostęp do Twoich danych będą mieli tylko upoważnieni przez nas pracownicy i współpracownicy INPROGRESS;

10) my dbamy o ochronę Twoich danych osobowych, a Ty masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych;

11) masz też prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych; jeżeli zechcesz, w każdym momencie możesz odwołać zgodę na przetwarzanie Twoich danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonałeś na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

12) INPROGRESS nie wykorzystuje danych osobowych w celu profilowania.