Design Thinking – skuteczna metoda tworzenia innowacyjnych produktów

Opis szkolenia

Szkolenie Design Thinking – skuteczna metoda tworzenia innowacyjnych produktów pozwoli uczestnikom zrozumieć jak angażując myślenie projektowe tworzyć lepsze i bardziej dopasowane do potrzeb użytkowników produkty. Dodatkowo wskaże, w jaki sposób zwiększyć potencjał zespołów projektowych oraz przyspieszyć ich pracę.

Szkolenie dotyczy trzech głównych obszarów tematycznych:

  • Innowacja ​― definicja oraz omówienie. Źródła innowacji. Przykłady innowacyjnych  firm oraz sposobów ich pracy.
  • Design Thinking ​― definicja oraz omówienie. Korzyści zastosowania. Design jako  kluczowy element strategii. Przykłady wykorzystania.
  • Procesy projektowe​ ー jak zacząć korzystać z “myślenia projektowego”.  Usprawnienie procesu wytwarzania produktu. Sprawniejszy zespół, jak korzystać z  pomocy projektantów. Przegląd narzędzi.

Szkolenie to dynamicznie prowadzone wykłady omawiające poszczególne zagadnienia. Prezentacje łączą w sobie fachową wiedzę merytoryczną z praktycznymi przykładami jej wykorzystania. Duży nacisk kładziony jest na otwartą dyskusję uczestników. Drugi dzień szkolenia to warsztaty pozwalające na praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy.

Od uczestników szkolenia nie jest wymagane posiadania specjalistycznej wiedzy. Mogą wziąć w nim udział zarówno osoby niezaznajomione z tematyką, jak również osoby chcące poszerzyć zakres wiedzy z omawianej dziedziny.

Każdy uczestnik po kursie otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia szkolenia.

Regularna cena szkolenia:

1290 zł

980 zł

Cel szkolenia

Cel szkolenia

Przedstawienie podejścia do procesu wytwarzania produktów wykorzystującego “myślenie projektowe” (Design Thinking). Podczas szkolenia omawiane będą m.in. następujące zagadnienia:

  • Design Thinking ー buzzword czy skuteczna metoda,
  • istota innowacji – czym jest i czym NIE jest,
  • dlaczego “lepsi” pracują inaczej,
  • design jako strategia, a nie dekoracja,
  • przechytrzyć problem – minimalizacja ryzyka,
  • myślenie projektowe ー jak przekonać się, czy pomysł ma sens,
  • szybszy Agile ー jak przyspieszyć “zwinne metodyki”,
  • narzędzia wspierające projektowanie,
  • przykłady zastosowania.
Czas trwania

Czas trwania

Szkolenie trwa  2 dni (8h wykład + 8h warsztaty).

Grupa docelowa

Grupa docelowa

  • projektanci (junior / mid),
  • programiści,
  • architekci systemów,
  • analitycy biznesowi,
  • specjaliści ds. marketingu,
  • kierownicy projektów,
  • Product Owner,
  • managerowie.
Język

Język

Szkolenie odbywa się w języku polskim.

Korzyści ze szkolenia

Korzyści ze szkolenia

Szkolenie pozwoli ​uczestnikowi:

  • zrozumieć czym jest Design Thinking i dlaczego jest tak bardzo skuteczny,
  • dowiedzieć się skąd bierze się innowacja, czym jest i czym NIE jest,
  • zrozumieć dlaczego “więksi i lepsi” pracują inaczej,
  • zobaczyć jak Design Thinking wdrożyć w proces wytwarzania produktu,
  • wiedzieć dlaczego Design powinien być strategia a nie dekoracją,
  • poznać sposoby szybkiego sprawdzenia czy pomysł ma sens,
  • ryzykować (i nie panikować) w poszukiwaniu bardziej kreatywnych pomysłów,
  • wiedzieć jak robiąc mniej osiągnąć więcej,
  • przekonać się jak można przyspieszyć “zwinne metodyki”,
  • poznać przykłady pokazujące niezwykłą skuteczność myślenia projektowego.

Korzyści dla ​organizacji​:

  • zwiększenie potencjału innowacji oraz kreatywności,
  • budowanie przewagi biznesowej poprzez lepsze produkty,
  • zwiększenie świadomości projektowania w organizacji,
  • redukcja kosztów oraz czasu wytwarzania produktów,
  • lepsze dopasowanie produktów do realnych potrzeb użytkowników,
  • zwiększenie satysfakcji odbiorców produktu,
  • optymalizacja ryzyka niepowodzenia.

Program szkolenia

Pobierz wersję PDF
  • Innowacja
  • Design Thinking
  • Proces projektowy
  • Warsztaty praktyczne

Najbliższe terminy szkoleń otwartych

Sprawdź terminarz

Masz pytania doszkoleń otwartych?

Anna Bidas

Anna Bidas

Specjalista ds. Obsługi Klienta

+48 123 579 579
+48 607 033 783

Chcesz porozmawiać oszkoleniu zamkniętym?

Piotr Hajto

Piotr Hajto

Dyrektor Handlowy

Bądźmy w kontakcie

Wyślij wiadomość

Newsletter

Chcesz dostawać informacje o zniżkach i nowościach Inprogress? Zostaw nam swój e-mail i bądź na bieżąco.

x

Zarezerwuj miejsce na szkoleniu