do góry

ITIL® Intermediate – ścieżka Lifecycle modules – Continual Service Improvement (CSI) – szkolenie akredytowane

Termin:

20.04.2016 - 22.04.2016

Miejsce:

Kraków

Cena:

Od 2600

Informacje dodatkowe:

Podana cena jest ceną netto dla firm

Podana cena jest ceną brutto dla osób prywatnych

Cena szkolenia: 2600 zł

Cena egzaminu Intermediate: 900 zł

PDU: 21

Opis szkolenia

Ten 3-dniowy kurs zapoznaje uczestników z ogólną koncepcją, procesami, zasadami i metodami związanymi z fazą Continual Service Improvement w cyklu Service Lifecycle. Kurs obejmuje zarządzanie oraz kontrolę działań i technik w ramach etapu Continual Service Improvement. Kurs ten zaprojektowany jest w oparciu o scenariusz, zapewniający naukę podstawowych dyscyplin związanych z najlepszymi praktykami ITIL i przygotowuje kursantów do pomyślnego ukończenia egzaminu.

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie
  2. Zarządzanie usługami w praktyce
  3. Zasady fazy Ustawiczne Doskonalenie Usług
  4. Procesy fazy Ustawiczne Doskonalenie Usług
  5. Proces poprawy siedem kroków
  6. Metody i techniki fazy Ustawiczne Doskonalenie Usług
  7. Organizowanie w fazie Ustawiczne Doskonalenie Usług
  8. Wyzwania technologiczne
  9. Realizacja Ustawicznego Doskonalenia Usług
  10. Wyzwania, zagrożenia i czynniki sukcesu
  11. Dodatkowe tematy:
    1. Przykład rejestru Ustawicznego Doskonalenia
    2. Ocena i zarządzanie ryzykiem

Adresaci szkolenia

Osoby zainteresowane kursem powinny posiadać:

  •  Certyfikat ITIL Foundation
  •  Podstawowe umiejętności i wiedze w zakresie IT, oraz minimum 2 letnie doświadczenie

Korzyści ze szkolenia

Po ukończeniu kursu uczestnik posiądzie następujące kompetencje:

  •  Zrozumienie celów i zasad zarządzania Continual Service Improvement w praktyce
  •  Zrozumienie w jaki sposób procesy te wpływają na pozostałe procesy ze ścieżki Service Lifecycle
  •  Znajomość działań, metod i funkcji stosowanych w każdym z procesów Service Operation
  •  Pozna role i obowiązki w ramach Continual Service Improvement oraz działania i funkcje stosowane w celu osiągnięcia doskonałości operacyjnej
  •  Umiejętność pomiaru wydajności Continual Service Improvement
  •  Zrozumienie wymogów technologicznych i wdrożeniowych w ramach Continual Service

Certyfikacja

Zaliczenie:

  • Aby przystąpić do egzaminu wymagane jest posiadanie certyfikatu ITIL Foundation oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu ITIL Lifecycle Stream Continual Service Improvement wydawane przez akredytowaną jednostkę szkoleniową.
  • Zaleca się, aby kandydaci przystępujący do egzaminu poświęcili przed nim co najmniej 21 godzin nauki indywidualnej z sylabusem oraz podręcznikiem Continual Service Improvement
  • Egzamin składa się z 8 pytań bazujących na scenariuszu.
  • Egzamin trwa maksymalnie 90 minut. Dla osób zdających egzamin w języku innym niż ojczysty czas trwania egzaminu wydłużony jest do 120 minut. Istnieje możliwość korzystania ze słownika.
  • Każde pytanie ma 4 możliwe warianty odpowiedzi, z których jedna jest warta 5 punktów, kolejna jest warta 3 punkty, następna 1 punkt, Jedna z pośród proponowanych odpowiedzi jest błędna, a jej wybór nie daje żadnego punktu.
  • Do zdania egzaminu wymagane jest uzyskanie co najmniej 28 na 40 punktów lub 70% poprawnych odpowiedzi.
  •  Po pomyślnym zdaniu egzaminu ITIL Lifecycle Continual Service Improvement, uczestnik otrzymuje 3 punkty w systemie ITIL.
Forma prawna:

Zamów dodatki do kursu

Do zapłaty

zł. netto
W cenę szkolenia wliczono podręcznik
W cenę szkolenia wliczono egzamin Foundation
W cenę szkolenia wliczono egzamin Intermediate
W cenę szkolenia wliczono egzamin Practitioner
W cenę wliczono podręcznik PMBOK Guide 5th edition
W cenę wliczono symulator pytań egzaminacyjnych
Wybierz pakiet!

*pole wymagane