do góry

ITIL® Intermediate – ścieżka Lifecycle modules – Continual Service Improvement (CSI) – szkolenie akredytowane

Termin:

19.10.2016 - 21.10.2016

Miejsce:

Warszawa

Cena:

Od 2600

Informacje dodatkowe:

Podana cena jest ceną netto dla firm

Podana cena jest ceną brutto dla osób prywatnych

Cena szkolenia: 2600 zł

Cena egzaminu Intermediate: 900 zł

PDU: 21

Opis szkolenia

Ten 3-dniowy kurs zapoznaje uczestników z ogólną koncepcją, procesami, zasadami i metodami związanymi z fazą Continual Service Improvement w cyklu Service Lifecycle. Kurs obejmuje zarządzanie oraz kontrolę działań i technik w ramach etapu Continual Service Improvement. Kurs ten zaprojektowany jest w oparciu o scenariusz, zapewniający naukę podstawowych dyscyplin związanych z najlepszymi praktykami ITIL® i przygotowuje kursantów do pomyślnego ukończenia egzaminu.

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie
  2. Zarządzanie usługami w praktyce
  3. Zasady fazy Ustawiczne Doskonalenie Usług
  4. Procesy fazy Ustawiczne Doskonalenie Usług
  5. Proces poprawy siedem kroków
  6. Metody i techniki fazy Ustawiczne Doskonalenie Usług
  7. Organizowanie w fazie Ustawiczne Doskonalenie Usług
  8. Wyzwania technologiczne
  9. Realizacja Ustawicznego Doskonalenia Usług
  10. Wyzwania, zagrożenia i czynniki sukcesu
  11. Dodatkowe tematy:
    1. Przykład rejestru Ustawicznego Doskonalenia
    2. Ocena i zarządzanie ryzykiem

Adresaci szkolenia

Osoby zainteresowane kursem powinny posiadać:

  •  Certyfikat ITIL® Foundation
  •  Podstawowe umiejętności i wiedze w zakresie IT, oraz minimum 2 letnie doświadczenie

Korzyści ze szkolenia

Po ukończeniu kursu uczestnik posiądzie następujące kompetencje:

  •  zrozumienie celów i zasad zarządzania Continual Service Improvement w praktyce,
  •  zrozumienie w jaki sposób procesy te wpływają na pozostałe procesy ze ścieżki Service Lifecycle,
  •  znajomość działań, metod i funkcji stosowanych w każdym z procesów Service Operation,
  •  pozna role i obowiązki w ramach Continual Service Improvement oraz działania i funkcje stosowane w celu osiągnięcia doskonałości operacyjnej,
  •  umiejętność pomiaru wydajności Continual Service Improvement,
  •  zrozumienie wymogów technologicznych i wdrożeniowych w ramach Continual Service.

Certyfikacja

Zaliczenie:

  • aby przystąpić do egzaminu wymagane jest posiadanie certyfikatu ITIL® Foundation oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu ITIL® Lifecycle Stream Continual Service Improvement wydawane przez akredytowaną jednostkę szkoleniową,
  • zaleca się, aby kandydaci przystępujący do egzaminu poświęcili przed nim co najmniej 21 godzin nauki indywidualnej z sylabusem oraz podręcznikiem Continual Service Improvement,
  • egzamin składa się z 8 pytań bazujących na scenariuszu,
  • egzamin trwa maksymalnie 90 minut. Dla osób zdających egzamin w języku innym niż ojczysty czas trwania egzaminu wydłużony jest do 120 minut. Istnieje możliwość korzystania ze słownika,
  • każde pytanie ma 4 możliwe warianty odpowiedzi, z których jedna jest warta 5 punktów, kolejna jest warta 3 punkty, następna 1 punkt. Jedna z pośród proponowanych odpowiedzi jest błędna, a jej wybór nie daje żadnego punktu;
  • do zdania egzaminu wymagane jest uzyskanie co najmniej 28 na 40 punktów lub 70% poprawnych odpowiedzi,
  • po pomyślnym zdaniu egzaminu ITIL Lifecycle Continual Service Improvement, uczestnik otrzymuje 3 punkty w systemie ITIL.

Poniżej schemat certyfikacji ITIL wraz z punktami za zdany egzamin

ITIL schemat cert
Forma prawna:

Zamów dodatki do kursu

Do zapłaty

zł. netto
W cenę szkolenia wliczono podręcznik
W cenę szkolenia wliczono egzamin Foundation
W cenę szkolenia wliczono egzamin Intermediate
W cenę szkolenia wliczono egzamin Practitioner
W cenę wliczono podręcznik PMBOK Guide 5th edition
W cenę wliczono symulator pytań egzaminacyjnych
Wybierz pakiet!

*pole wymagane