do góry

ITIL® Foundation – szkolenie akredytowane – szkolenie dwudniowe

Termin:

16.12.2015 - 17.12.2015

Miejsce:

Warszawa

Cena:

Od 1200

Informacje dodatkowe:

Podana cena jest ceną netto dla firm

Podana cena jest ceną brutto dla osób prywatnych

Cena szkolenia: 1200 zł

Cena egzaminu Foundation: 500 zł

Cena podręcznika: 80 zł

PDU: 21

Opis szkolenia

Uczestnicy szkolenia zapoznają się z najważniejszymi założeniami metodyki ITIL, strukturą procesów, pojęciami i zasadami funkcjonowania organizacji świadczącej usługi informatyczne w oparciu o najlepsze praktyki. Zakres wiadomości przekazywany na szkoleniu przygotowuje uczestników do egzaminu na certyfikat ITIL Foundation w najnowszej wersji.

Szkolenie trwa 3 dni i obejmuje zajęcia w formie wykładów oraz ćwiczenia praktyczne. Językiem wykładowym jest język polski. Materiały i ćwiczenia są w języku polskim. Szkolenie jest akredytowane przez PEOPLECERT, a stosowana terminologia zgodna jest z najnowszym glosariuszem (słownikiem oficjalnych tłumaczeń pojęć i terminów ITIL z języka angielskiego na język polski) i przygotowuje do egzaminu ITIL Foundation w języku polskim, który odbywa się w dzień po zakończeniu szkolenia.

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie do metodyki ITIL
  2. Zarządzanie usługami
  3. Cykl życia usługi
  4. Strategia usługi
  5. Projektowanie usługi
  6. Przekazanie usługi
  7. Eksploatacja usługi
  8. Ustawiczne doskonalenie usługi
  9. Zakończenie szkolenia
  10. Egzamin ITIL Foundation

Adresaci szkolenia

  • kadra zarządzająca i pracownicy działów IT,
  • kierownicy i pracownicy wsparcia (Servicedesk),
  • kadra zarządzająca i pracownicy firm usługowych z sektora IT,
  • wszyscy zainteresowani poznaniem i stosowaniem metodyki ITIL w praktyce,
  • wszyscy zainteresowani uzyskaniem certyfikatu ITIL Foundation.

Korzyści ze szkolenia

Po ukończeniu szkolenia uczestnik:

  • zdobędzie wiedzę na temat procesów, relacji, korzyści i wyzwań w metodyce ITIL,
  • będzie wiedział jak wygląda Cykl Życia Usługi (Service Lifecycle), na którym opiera się funkcjonowanie biblioteki ITIL,
  • zrozumie model procesowy, który wpływa na przekształcenie organizacji IT w dobrze zarządzaną jednostkę,
  • pozna podstawowe definicje oraz standardowe słownictwo z zakresu tematyki ITIL,
  • przygotuje się do certyfikowanego egzaminu ITIL Foundation.

Certyfikacja

Part_2

Po prawej znajduje się drzewo certyfikacji, które przedstawia hierarchię zależności różnych poziomów wiedzy z zakresu ITIL oraz miejsce niniejszego szkolenia w kontekście pozostałych szkoleń z zakresu ITIL.

Sugestie i zasady związane z egzaminem:

  • egzamin ITIL Foundation trwa 60 minut i składa się z 40 pytań,
  • do każdego pytania podane są 4 odpowiedzi, z których tylko jedna jest prawidłowa. Za każdą poprawną odpowiedź zdający otrzymuje 1 punkt;
  • aby zdać egzamin należy odpowiedzieć prawidłowo na przynajmniej 26 pytań (65%). Nie ma ujemnych punktów za błędne odpowiedzi, a wynik egzaminu nie jest prezentowany na certyfikacie;
  • egzamin ma formę pisemną,
  • zgodnie z regulaminem egzaminu nie wolno używać jakichkolwiek materiałów pomocniczych, środków łączności jak również nie wolno konsultować się z innymi zdającymi.

Posiadanie certyfikatu ITIL Foundation oznacza uzyskanie dokumentu o istotnej wartości. Certyfikat jest rozpoznawalny na całym świecie i potwierdza wartość kompetencji osoby, która taki certyfikat zdobędzie

Poznaj nasze pakiety szkoleń

Specyfikacja pakietów

Srebrny

1200

Złoty

1500

Platynowy

1800

Szkolenie
50% zniżki na powtórkę egzaminu
100% zniżki na powtórkę egzaminu
Bezpłatne powtórzenie zajęć na życzenie
Voucher zniżkowy na inne szkolenia
Materiały w wersji elektronicznej
 
Wybrany pakiet:
Forma prawna:

Zamów dodatki do kursu

Do zapłaty

zł. netto
W cenę szkolenia wliczono podręcznik
W cenę szkolenia wliczono egzamin Foundation
W cenę szkolenia wliczono egzamin Intermediate
W cenę szkolenia wliczono egzamin Practitioner
W cenę wliczono podręcznik PMBOK Guide 5th edition
W cenę wliczono symulator pytań egzaminacyjnych
Wybierz pakiet!

*pole wymagane