do góry

ITIL® Intermediate – ścieżka Lifecycle modules – Service Operation (SO) – szkolenie akredytowane – edycja weekendowa – szkolenie po angielsku

Termin:

11.06.2016 - 18.06.2016

Miejsce:

Kraków

Cena:

Od 2600

Informacje dodatkowe:

Podana cena jest ceną netto dla firm

Podana cena jest ceną brutto dla osób prywatnych

Cena szkolenia: 2600 zł

Cena egzaminu Intermediate: 900 zł

PDU: 21

Program szkolenia

  1. Introduction
  2. Service management as a practice
  3. Service operation principles
  4. Service operation processes:
    • Event management
    • Incident management
    • Request fulfilment
    • Problem management
    • Access management
  5. Common service operation activities
  6. Organizing for service operation
  7. Technology consideration
  8. Implementing service operation
  9. Challenges, risks and critical success factors
  10. Additional topics:
    • Communication in service operation
    • Problem analysis by Kepner and Tregoe
    • Ishikawa diagrams
    • Pareto analysis
    • Risk assessment and management

Adresaci szkolenia

  • kadra zarządzająca i pracownicy działów IT,
  • kierownicy i pracownicy wsparcia (Servicedesk),
  • kadra zarządzająca i pracownicy firm usługowych z sektora IT,
  • wszyscy zainteresowani pogłębieniem wiedzy z zakresu metodyki ITIL,
  • wszyscy zainteresowani uzyskaniem certyfikatów na poziomie ITIL® Intermediate.

Korzyści ze szkolenia

Korzyści dla uczestnika:

  •  zrozumie cele i zasady zarządzania Service Operation w praktyce,
  •  zrozumie, w jaki sposób procesy te wpływają na pozostałe procesy ze ścieżki Service Lifecycle,
  •  pozna działania, metody i funkcje stosowanych w każdym z procesów Service Operation,
  •  poznanie roli i obowiązków w ramach Service Operation oraz działania i funkcje stosowane w celu  osiągnięcia doskonałości operacyjnej,
  •  pozna umiejętność pomiaru wydajności Service Operation,
  •  zrozumie wymogi technologicznych i wdrożeniowych w ramach Service Operation,
  •  zrozumie wyzwania, krytyczne czynniki sukcesu i ryzyka związane z Service Transition.

Korzyści dla firmy:

  • stosowanie metodyki ITIL® pozwala na redukcję kosztów (do zarządzania IT podchodzimy jak do zarządzania biznesem),
  • lepsze zarządzanie jakością (poprzez stałe doskonalenie organizacji),
  • zwiększenie produktywności (w wyniku poprawy zagospodarowania zasobów i organizacji pracy),
  • uporządkowanie organizacji (dzięki ustaleniu ról i odpowiedzialności),
  • usprawnienie komunikacji (na co wpływa spójna koncepcja IT oraz uporządkowana struktura komunikacji),
  • poprawa relacji z klientem (dzięki skupieniu uwagi na korzyściach dla biznesu, również w przypadku wewnętrznych działów IT).

Certyfikacja

Part_2Po prawej znajduje się drzewo certyfikacji, które przedstawia hierarchię zależności różnych poziomów wiedzy z zakresu ITIL oraz miejsce niniejszego szkolenia w kontekście pozostałych szkoleń z zakresu ITIL.

Sugestie i zasady związane z egzaminem:

  • egzaminy ITIL® Intermediate składają się z 8 pytań,
  • egzamin Intermediate zawiera arkusz pytań i arkusz scenariuszy,
  • każde z pytań dotyczy scenariusza i z danym scenariuszem należy się zapoznać przed przeczytaniem pytania,
  • w arkuszu pytań, do każdego z pytań podane są 4 odpowiedzi i zdający musi zdecydować, która z proponowanych odpowiedzi jest właściwa,
  • system oceny (punktacji) jest inny niż w przypadku egzaminu ITIL® Foundation. Za wskazanie najlepszej odpowiedzi przyznawanych jest 5 punktów, za drugą dobrą odpowiedź 3 punkty, za trzecią dobrą 1 punkt, a za odpowiedź nieprawidłową 0 punktów,
  • maksymalna liczba punktów, którą można uzyskać na takim egzaminie to 40 punktów (wskazanie najlepszej odpowiedzi za 5 punktów na każde z 8 pytań) niemniej do zdania wystarczy 28 punktów (70%);
  • egzaminy przeprowadzane są wyłącznie w języku angielskim,
  • uczestnicy mogą korzystać jedynie z pomocy słowników. Innych książek, w szczególności tych z biblioteki ITIL Core oraz innych pomocy (np. laptopów, telefonów komórkowych) nie można używać.
Forma prawna:

Zamów dodatki do kursu

Do zapłaty

zł. netto
W cenę szkolenia wliczono podręcznik
W cenę szkolenia wliczono egzamin Foundation
W cenę szkolenia wliczono egzamin Intermediate
W cenę szkolenia wliczono egzamin Practitioner
W cenę wliczono podręcznik PMBOK Guide 5th edition
W cenę wliczono symulator pytań egzaminacyjnych
Wybierz pakiet!

*pole wymagane