do góry

ITIL® Foundation – szkolenie akredytowane

Termin:

03.08.2016 - 05.08.2016

Miejsce:

Kraków

Cena:

Od 1200

Informacje dodatkowe:

Podana cena jest ceną netto dla firm

Podana cena jest ceną brutto dla osób prywatnych

Cena szkolenia: 1200 zł

Cena egzaminu Foundation: 750 zł

Cena podręcznika: 80 zł

PDU: 21

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie do metodyki ITIL®
  2. Zarządzanie usługami
  3. Cykl życia usługi
  4. Strategia usługi
  5. Projektowanie usługi
  6. Przekazanie usługi
  7. Eksploatacja usługi
  8. Ustawiczne doskonalenie usługi
  9. Zakończenie szkolenia
  10. Egzamin ITIL® Foundation

Adresaci szkolenia

  • kadra zarządzająca i pracownicy działów IT,
  • kierownicy i pracownicy wsparcia (Servicedesk),
  • kadra zarządzająca i pracownicy firm usługowych z sektora IT,
  • wszyscy zainteresowani poznaniem i stosowaniem metodyki ITIL w praktyce,
  • wszyscy zainteresowani uzyskaniem certyfikatu ITIL® Foundation.

Korzyści ze szkolenia

Korzyści dla uczestnika:

  • zdobycie wiedzy na temat procesów, relacji, korzyści i wyzwań w metodyce ITIL®,
  • zdobycie wiedzy na temat tego, jak wygląda Cykl Życia Usługi (Service Lifecycle), na którym opiera się funkcjonowanie biblioteki ITIL®,
  • zrozumienie modelu procesowego, który wpływa na przekształcenie organizacji IT w dobrze zarządzaną jednostkę,
  • zapoznanie się z  podstawowymi definicjami oraz standardowym słownictwem z zakresu tematyki ITIL®,
  • bardzo dobre przygotowanie do certyfikowanego egzaminu ITIL® Foundation.

Korzyści dla firmy:

  • stosowanie metodyki ITIL® pozwala na redukcję kosztów (do zarządzania IT podchodzimy, jak do zarządzania biznesem),
  • lepsze zarządzanie jakością (poprzez stałe doskonalenie organizacji),
  • zwiększenie produktywności (w wyniku poprawy zagospodarowania zasobów i organizacji pracy),
  • uporządkowanie organizacji (dzięki ustaleniu ról i odpowiedzialności),
  • usprawnienie komunikacji (na co wpływa spójna koncepcja IT oraz uporządkowana struktura komunikacji),
  • poprawa relacji z klientem (dzięki skupieniu uwagi na korzyściach dla biznesu, również w przypadku wewnętrznych działów IT).

Certyfikacja

Przebieg egzaminu:

  • egzamin ITIL® Foundation trwa 60 minut i ma formę pisemną,
  • składa się z 40 pytań i do każdego pytania podane są 4 odpowiedzi, z których tylko jedna jest prawidłowa;
  • za każdą poprawną odpowiedź, zdający otrzymuje 1 punkt;
  • maksymalnie można uzyskać 40 punktów,
  • aby zdać egzamin należy odpowiedzieć prawidłowo na przynajmniej 26 pytań (65%),
  • nie ma ujemnych punktów za błędne odpowiedzi, a wynik egzaminu nie jest prezentowany na certyfikacie,
  • zgodnie z regulaminem egzaminu nie wolno używać jakichkolwiek materiałów pomocniczych, środków łączności jak również nie wolno konsultować się z innymi zdającymi.

Posiadanie certyfikatu ITIL® Foundation oznacza uzyskanie dokumentu o istotnej wartości. Certyfikat jest rozpoznawalny na całym świecie i potwierdza wartość kompetencji osoby, która taki certyfikat zdobędzie.


Poniżej schemat certyfikacji ITIL wraz z punktami za zdany egzamin

ITIL schemat cert

Poznaj nasze pakiety szkoleń

Specyfikacja pakietów

Srebrny

1200

Złoty

1700

Platynowy

2000

 
Wybrany pakiet:
Forma prawna:

Zamów dodatki do kursu

Do zapłaty

zł. netto
W cenę szkolenia wliczono podręcznik
W cenę szkolenia wliczono egzamin Foundation
W cenę szkolenia wliczono egzamin Intermediate
W cenę szkolenia wliczono egzamin Practitioner
W cenę wliczono podręcznik PMBOK Guide 5th edition
W cenę wliczono symulator pytań egzaminacyjnych
Wybierz pakiet!

*pole wymagane