Gry szkoleniowe

Agile Game: Agile Warrior

Gdzie stosujemy?

Na szkoleniach AgilePM® Foundation

Agile Game: Agile Warrior

Gra Agile Game: Agile Warrior pomaga uczestnikom zrozumieć podstawowe paradygmaty zwinnych metodyk zarządzania projektami. Biorąc udział w rozgrywce, osoby obecne na szkoleniu zobaczą jak wygląda cykl życia projektu zarządzanego metodyką Agile, zrozumieją cel stosowania metody priorytetyzowania MoSCoW i doświadczą tego, co się dzieje, jeśli nie zarządzają odpowiednio projektem.

Change Management Game: Bistro Rewolucja

Gdzie stosujemy?

Na szkoleniach Change Management: Foundation

Change Management Game: Bistro Rewolucja

Uczestnicy rozgrywki mają za zadanie przekształcić przeciętną restaurację w jeden z najbardziej rozpoznawalnych i ekskluzywnych lokali w okolicy. Walczyć będą również o zajęcie jak najlepszej pozycji na rynku. Aby to osiągnąć gracze będą szkolić, informować i motywować pracowników, a także priorytetyzować interesariuszy, przełamywać opory i podnosić Renomę Restauracji.
Dzięki zastosowaniu gry uczestnicy budują wspólne doświadczenia, które stanowią punkt wyjścia do poznania i zrozumienia zagadnień z zakresu zarządzania zmianą.

PRINCE2® Game: Wielkie Dionizje

Gdzie stosujemy?

Na szkoleniach PRINCE2® Foundation

PRINCE2® Game: Wielkie Dionizje

Uczestnicy w trakcie rozgrywki są kierownikami projektu mającego na celu stworzenie przedstawienia dającego uciechę mieszkańcom biorącym udział w tytułowym wydarzeniu. W trakcie 5 tur gry, mają zebrać cały skład aktorski, przygotować scenariusz, zarządzić ryzykiem i różnymi zdarzeniami wpływającymi na powodzenie tego przedsięwzięcia. Wszystko to będzie miało wpływ na ilość sprzedanych biletów – czyli zwrot z inwestycji w projekt.
Uczestnicy podczas gry będą tworzyli szczegółowe plany kolejnych etapów. Podczas 5 etapów trwania rozgrywki, będą mogli zarządzać jakością, wprowadzać zmiany, reagować na ryzyka i podejmować szereg innych decyzji wpływających na dostarczanie produktów. Dzięki omówieniu przez trenera – wszyscy uczestnicy zapoznają się zarówno z terminologią projektową, jak i logiką stosowania metodyki zarządzania projektami PRINCE2.

PRINCE2® Business Simulation

Gdzie stosujemy?

Podczas dedykowanych warsztatów poświęconych pogłębieniu znajomości metodyki PRINCE2

PRINCE2® Business Simulation

Do firmy na co dzień zajmującej się produkcją kutrów i łodzi zgłosił się ekscentryczny milioner z nietypową prośbą: chciałby, żeby zbudować mu jacht, który opłynie cały świat dookoła. Uczestnicy, podejmując decyzje z perspektywy Project Managera, starają się znaleźć rozwiązanie, które uszczęśliwi zamawiającego jak i będzie realne do stworzenia. Na drodze do sukcesu, będą stały różne ryzyka projektowe, wydarzające się zagadnienia i sytuacje nadzwyczajne.
Realizacja projektu przebiegać będzie zgodnie z metodyką PRINCE2. Jest to rozwiązanie, które pomoże uczestnikom nie tylko utrwalić wiedzę wyniesioną z kursów na poziomie Foundation i Practitioner, ale również zastosować ją w praktyce. Wnioski wyniesione z symulacji pomogą łatwiej odnaleźć się w nowej sytuacji w życiu zawodowym, gdy uczestnik będzie miał za zadanie uczestniczyć w projekcie zgodnym z metodyką PRINCE2 po raz pierwszy.

Planning Poker

Gdzie stosujemy?

Na szkoleniach AgilePM® Practitioner

Planning Poker

Planning Poker to szczególna odmiana gry w pokera, użyteczna przy zarządzaniu projektami. Technika ta pomaga w szacowaniu np. pracochłonności wytworzenia wymagań podczas odbywających się sesji planistycznych. Głównym powodem stosowania tej techniki jest chęć uniknięcia wzajemnego wpływu na siebie uczestników sesji. Zauważono, że wartość oszacowana i wypowiedziana przez jednego uczestnika wpływa bardzo silnie na to co powie reszta. W potocznym języku nazywa się to ‘efektem zakotwiczenia’, z którym technika Planning Poker sobie radzi.

TOFIQ – True Or False Inprogress Quiz

TOFIQ – True Or False Inprogress Quiz

True Or False Inprogress Quiz (TOFIQ) to gra karciana, ułatwiająca poznanie się uczestników szkolenia. Poprzez zastosowanie technik integracyjnych uczestnicy chętniej angażują się na szkoleniach, pracują w podgrupach czy zadają pytania. Umożliwia to zwiększenie efektywności szkolenia i zaspokojenie potrzeb szkoleniowych uczestników.
Gra wykorzystywana jest do pracy z uczestnikami szkoleń, którzy się nie znają, ale również dla grup pochodzących z tego samego środowiska np. dział, firma.

Posiadamy również licencje:

Apollo 13 – an ITSM case experience™

  • Gra symulacyjna, w której w praktyczny i interaktywny sposób uczestnicy poznają procesy i koncepcje ITIL®. W czasie symulacji wykorzystywane są prawdziwe sytuacje zaczerpnięte z misji Apollo 13.
  • Uczestnicy pracują w zespołach, odgrywając role pracowników Centrum Kontroli Misji w Houston; ich zadaniem jest bezpieczne sprowadzenie na Ziemię uszkodzonego statku kosmicznego Apollo 13
  • Aby zapewnić misji sukces niezbędne będzie korzystanie z najlepszych praktyk z zakresu zarządzania IT
Nasze gry szkoleniowe
Piotr Hajto

Piotr Hajto

Dyrektor Handlowy

+48 607 327 302 piotr.hajto@inprogress.pl
Piotr Hajto

Masz pytania odnośnie gier szkoleniowych?

Zostaw numeroddzwonimy!

Bądźmy w kontakcie

Newsletter

Chcesz dostawać informacje o zniżkach i nowościach Inprogress? Zostaw nam swój e-mail i bądź na bieżąco.