Doradztwo

ITRP

ITRP jest aplikacją typu Premium służącą do zarządzania usługami. Jest to jedyne rozwiązanie do zarządzania usługami, które rejestruje w sposób automatyczny jakość dostarczanych usług końcowych w oparciu o umowy SLA oraz umowy SLA z dostawcami usług zewnętrznych.

ITRP oferuje również najbardziej intuicyjny interfejs użytkownika ze wszystkich dostępnych aplikacji zarządzania usługami klasy korporacyjnej oraz zapewnia najszybsze czasy reakcji dla organizacji, prowadzących swoją działalność na całym świecie.

Obsługiwane procesy

Usługa ITRP zapewnia wsparcie dla następujących procesów:

  • Zarządzanie portfelem i katalogiem usług
  • Zarządzanie poziomem świadczenia usług
  • Zarządzanie zasobami i konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami i wnioskami o usługę
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zmianami
  • Zarządzanie wydaniami i wdrożeniami
  • Zarządzanie projektami
  • Rejestracja czasu

Premium

Oprócz dostarczania agentom Service Desk oraz specjalistom szybkiego i intuicyjnego interfejsu użytkownika, który minimalizuje ich wysiłek administracyjny, usługa ITRP oferuje również następujące korzyści typu Premium:

  • Automatyczne śledzenie i rejestracja wszystkich umów, zawartych pomiędzy biznesem i IT, zarówno w obszarach IT oraz obszarze usług, które zostały zlecone dostawcom zewnętrznym
  • Bezproblemową i bezpieczną współpracę z innymi działami IT w ramach tego samego przedsiębiorstwa i zewnętrznych dostawców usług

Usługa ITRP dla organizacji:

  • jest szybka i łatwa w użyciu, dzięki czemu poprawia produktywność różnych specjalistów i grup wsparcia
  • dostarcza menedżerom działów IT informacji potrzebnych, by mogli stale optymalizować wykorzystanie zasobów
  • poprawia relacje z zewnętrznymi dostawcami usług dzięki niezależnemu śledzeniu wydajności dostawcy zewnętrznego oraz poprzez umożliwienie swobodnej współpracy pomiędzy dostawcami zewnętrznymi i ich klientami

Usługa ITRP jest rozwijana i dostarczana przez Instytut ITRP, który został założony w 2010 roku, swoją siedzibę ma w Palo Alto w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej.

ITRP to aplikacja do zarządzania usługami informatycznymi klasy korporacyjnej stworzona specjalnie dla organizacji wielonarodowych. Poza oczywistymi potrzebami w różnych strefach czasowych i w wielu językach, międzynarodowe koncerny mają kilka bardziej zaawansowanych wymagań ITSM.
Te wymagania są rzadko rozważane na początku regionalnej lub globalnej inicjatywy zarządzania usługami. Stają się głównymi wyzwaniami dla organizacji, gdy wdrożenie aplikacji zaczyna postępować geograficznie, dla innych krajów na świecie, w których swoją działalność prowadzi dana organizacja.

Współpraca z wieloma zewnętrznymi dostawcami stała się dominującym modelem operacyjnym dla dużych organizacji. Dla nich tzw. multisourcing, czyli korzystanie z wielu źródeł świadczenia usług, to strategiczny wybór, który wykracza poza dział IT do innych domen, które wspierają podstawową działalność organizacji, taką jak zasoby ludzkie (HR), finanse i zarządzanie obiektami.

Zarządzanie licznymi kontraktami zewnętrznymi stanowi ogromne wyzwanie, zwłaszcza gdy narzędzie do zarządzania usługami nie jest w stanie monitorować w czasie rzeczywistym wszystkich umów zawartych w hierarchii usług organizacji.
Wówczas gdy potrzebne są złożone integracje, aby zapewnić jednolite środowisko współpracy wszystkim wewnętrznym i zewnętrznym dostawcom usług, oczekiwane oszczędności mogą nigdy nie zostać zrealizowane.
Chociaż większość dostawców aplikacji do zarządzania usługami klasy korporacyjnej twierdzi, że jest w stanie obsługiwać funkcję zintegrowanych usług i zarządzania, tzw. SIAM (Service Integration and Management), to właśnie ITRP jako jedyne jest w stanie dostarczyć tę usługę, bez potrzeby kosztownych i długich  wysiłków dostosowywania do organizacji.

Piotr Hajto

Piotr Hajto

Dyrektor Handlowy

+48 607 327 302 piotr.hajto@inprogress.pl
Piotr Hajto

Bądźmy w kontakcie

Newsletter

Chcesz dostawać informacje o zniżkach i nowościach Inprogress? Zostaw nam swój e-mail i bądź na bieżąco.